jmima objavljeno: 5. srpanj 2010. objavljeno: 5. srpanj 2010. u fazi sam otvaranja obrta - uslužna djelatnost. Da li mogu pravdati troškove liječničkog pregleda, nabave sitnog inventara, plaćanja pristojbi i taksi prije nego obrt počne s radom. Predviđam prijaviti početak obavljanja djelatnosti od 1.8.2010. hvala, lp Citiraj
ultra odgovoreno: 5. srpanj 2010. odgovoreno: 5. srpanj 2010. Da, svi troškovi vezani uz otvaranje obrta i obavljanje buduće djelatnosti mogu se kasnije pravdati kao troškovi poslovanja. Ukoliko želite koristiti pretporez iz plaćenih računa upišite se u registar poreznih obveznika i sustav PDV-a prije prijave početka poslovanja. Citiraj
drszmola odgovoreno: 2. kolovoz 2010. odgovoreno: 2. kolovoz 2010. ...može malo detaljnije, dakle postoji obrt bez početka rada zato jer je potrebno prvo srediti i opremiti određeni prostor, dakle građ. radovi, namještaj i sl. Da li se plaćeni računi moraju i mogu uzeti kao R1 na ime obrta, iako još nije počeo s radom, i da li se prizna plaćeni PDV tj. da li se isti kasnije može odbiti. kad obrt počne s radom. Odmah bi se ušlo u sustav PDV-a. Koji zakon to regulira? Citiraj
ultra odgovoreno: 17. kolovoz 2010. odgovoreno: 17. kolovoz 2010. Plaćene račune možete uzeti na ime obrta koji nije definirao datum početka poslovanja ali pretporez (pdv) po plaćenim računima ne možete koristiti kasnije (nakon upisa datuma početka poslovanja). Stoga, kao što sam već navela, prije nego prijavite početak poslovanja u Uredu državne uprave (upisom datuma u obrtni registar), prijavite se u sustav obveznika poreza na dodanu vrijednost u nadležnoj ispostavi porezne uprave (obrazac P-PDV 1). Pravni temelji sustava PDV-a definirani su: Zakonom o porezu na dodanu vrijednost i Pravilnikom o porezu na dodanu vrijednost. Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.