Jump to content

Alkohol u krvi, nacin placanja


anonimno

Preporučene objave

Danas sam dobio rjesenje prekrsajnog suda za prometni prekrsaj zbog alkoholiziranog stanja i navodno zbog nevezanja sigurnosnog pojasa. Naime prometni policajac je utvdio koncentraciju alkohola od 0,66 promila, što umanjeno za 0.1 iznosi 0.56 promaila alkohola u krvi, što ne poričem kako sam i rekao na sudu. što se tiče sigurnosnog pojasa, pojasnio sam da imam naviku izlaska iz automobila kada me zaustavi prometni policajac! uglavnom, dobio sam novcanu kaznu od 2500kn + 200kn sudskih troškova, te 3 boda i 3mjeseca oduzimanje vozačke dozvole, ba bi me zanimalo kako bi ja tu novčanu kaznu mogao zamjeniti za nešto drugo, tj platiti je na neki drugi način budući da sam student i nemam svojih primanja, od kazne ne bježim, nisam bio kažnjavan prije i živim na teret roditelja... Kako je to moguce rjesiti, pise da rok za zalbu imam 8 dana, a za patiti kaznu 15. odakle da skupim te novce za kaznu u 2 tjedna?!!? još me i zanima, kada će mi oduzeti vozačku dozvolu, tj kada će početi trajati ta tri mjeseca... puno hvala... svaki savjet je dobrodošao...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

rješenje još nije pravomoćno, a to će postati tek ako se ne žalite na njega u roku 8 dana od dana prijema, kako vam već piše u uputi..

nakon pravomoćnosti trebaju vam stići uplatnice za plaćanje na kućnu adresu, pa onda možete pokušati dogovoriti plaćanje na rate i sl. što će vam već sudac reći može li i kako..njega kontaktirajte..

i onda opet čekajte dok vam ne stigne pisamce/poziv policije za upis zabrane upravljanja vozilom...

do tada se vozite

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama