Jump to content

Privremeno oduzimanje vozačke dozvole


smisao

Preporučene objave

Poštovani,

 

U subotu u jutarnjim satima sam napuhao 0.78 - 0.10 = 0.68.

Izdan je obvezni prekršajni nalogu kojem stoji da se izriče kazna od 1000 kn + 80 kn troškova. Imam 23 godine, dakle mladi vozač, ako to ima veze..

Čitao sam malo po forumu i koliko sam shvatio, najbolje mi je pisati prigovor na osnovu toga što sam student, nemam stalna primanja i prvi mi je prekršaj i tražiti smanjenje kazne ili barem obročno plaćanje.

Ok, to mi je jasno, no izdana je i naredba o privremenom oduzimanju vozačke dozvole. Tu mi bas nesto i nije jasno, jer pise "Vozačku dozvolu oduzetu na temelju članka 285. stavak 1. može se uz predočanje ove naredbe preuzeti čim prestanu razlozi..., a najkasnije u roku od tri dana." A u sljedećem redu piše "Vozačka dozvola oduzeta na temelju... prrivremeno se oduzima na 3 dana, računajući od sata kada je ista oduzeta".

Nije mi jasno dali ja tu vozačku mogu podignuti u prometnoj policiji tek nakon tri dana, ili sam je obavezan podignuti u roku od tri dana.

 

I još jedna stvar, čitao sam po forumu i neznam dali sam dobro shvatio, dakle, policajac ima ovlasti oduzeti privremeno vozačku na licu mjesta ali nema ovlasti propisati oduzimanje na 3, 6, 9 ... mjeseci. U nekim postovima na forumu pise da postoji mogućnost da mi se jos naknadno oduzme vozačka na duže, kada taj prekršajni nalog dođe do prekršajnog suda jer jedino oni imaju te ovlasti. Pa dali je to tako, dali postoji mogućnost da mi za par mjeseci il tako nes stigne poziv il rješenje, kako to već ide...

 

Unaprijed zahvaljujem na odgovorima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Vozačku dozvolu ne morate uopće preuzeti, ako budete zatečeni da upravljate bez nje izvan onog roka slijedi 300 kuna kazne.

 

Policija privremeno oduzima vozačku dozvolu izvršavanjem mjere opreza do 8 dana.

 

Tu mjeru opreza može izreći svaki policajac i na nju se nema pravo žalbe.