MarioSB objavljeno: 20. siječanj 2011. Dijeli objavljeno: 20. siječanj 2011. Da li firma koje ima oko 300 zaposlenih mora imati pravilnik o sistematizaciji radnih mjesta?ako da koji zakon to uređuje? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
vexvg odgovoreno: 21. siječanj 2011. Dijeli odgovoreno: 21. siječanj 2011. Ukoliko se radi o privatnoj firmi ne mora. Sistematizacija je velik posao (rekli ste da imate 300 zaposlenih) te Vam ne preporučujem da se sami upuštate u to. Također zatražite od radničkog vijeća da se uključi savjetima u izradu sistematizacije jer radi se o aktu poslodavca kojim se dotiću prava iz radnog odnosa te samim time dužni ste savjetovati se s radničkim vijećem. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
MarioSB odgovoreno: 21. siječanj 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 21. siječanj 2011. Hvala vex! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.