Jump to content

vraćanje dijelova nakon servisa


fiorino

Preporučene objave

pozdrav,

molio bih povratnu informaciju na slijedeće:

u servisu su izvršili izradu novog statorskog namota prema dostavljenom im uzorku, odnosno starom oštećenom namotu.

izradu novoga i ruke su uredno zaračunali, a uzorak nisu vratili i ne namjeravaju (već drugi dan nakon izrade ga nisu imali?).

da li smo obavezni platiti račun, vratiti ga, tražiti umanjenje zaračunatog iznosa ili ...?

da li su servisne radione (nije bitno kojeg tipa) dužne vratiti vlasniku zamijenjene dijelove sa popravljene stvari?

puno hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Koliko mi je poznato ovo pitanje je zakon regulirao na način da servis mora ponuditi takvu mogućnost kao i mogućnost da stari djelovi ostaju u servisu radi reciklaže odnosno adekvatnog zbrinjavanja!

Stranka sama bira opciju i istu potpisuje!Ozbiljni servisi sigurno vode računa o ovom pitanju!

Ali nekako mi ovo miriše na reparaciju navedenog djela!

U tom slučaju stari dio ostaje servisu radi daljnje reparacije! Ali svakako, stranka mora o tom slučaju biti informirana već pri samoj ponudi ili dogovoru, prije početka ikakvih radova!

Tu su mogući i nenamjerni nesporazumi a moguće su i sitne muljaže! Ali opet kažem ako je servis ozbiljan izbjegavat će takve probleme jer im nije pametno navuči za vrat nekakvu inspekciju!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

fiorino je napisao:

kao laiku, čini mi se da je stari dio (u ovom slučaju namot) vlasništvo naručitelja.

stoga smatram da ga izvođač ne može svojatati ukoliko to nije i dogovoreno.

 

U prematanju namota električnih uređaja tako se radi već gotovo stotinu godina - tako i nikako drugačije.

Svatko tko to ne zna, samo pokazuje nestručnost i nepoznavanje.

:kavica:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

fiorino je napisao:

nije bilo klasično premotavanje namota (vađenje starih i ugradnja novih), već je servisnoj radionici dostavljen namot (stari sa određenim oštećenjima) i na osnovi toga je izrađen novi namot.

 

Ne znam zašto vam je to tako bitno. U ovakvim okolnostima trebali ste unaprijed dogovoriti povrat tog dijela, uzorka.Tako bi unaprijed znali je li to moguće.

Majstor u većini slučajeva mora zbog mjerenja i uzimanja podataka (točna debljina žice, broj namota i način motanja) potpuno 'rastaviti' namot.

:kavica:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija