Jump to content

Odgovornost za materijalne nedostatke kod kupoprodaje traktora


GE-90

Preporučene objave

Poštovani,

 

12.2. 2011. kao potrošač sklopio sam ugovor o kupoprodaji motornog vozila (točnije traktora). Na ugovoru sam potpisao da kao kupac preuzimam traktor u ispravnom i voznom stanju s navedenim datumom, budući da nikakvi vidljivi nedostaci nisu postojali. Traktor sam preuzeo "na oko" u ispravnom stanju.

 

U svibnju 2011., primjetio sam da traktor gubi podiznu snagu na hidrauliku te ne koči učinkovito. Traktor sam dao popraviti 23.5. 2011. te je mehaničar rekao da je uzrok tih problema neispravna hidraulična pumpa te neodgovarajuće ulje u kočionom sistemu, te da se vidi da je prijašnji vlasnik probao to na svoju ruku popraviti. Popravak sam platio 10 500 kuna.

 

1)Mene zanima da li mogu potražitivati tih 10 500 kuna od prijašnjeg vlasnika na osnovu materijalnih nedostataka? Budući da je on nepravilnim rukovanjem prouzročio navedene probleme koje ja nisam mogao uočiti, s obzirom da se radilo o skrivenim nedostacima koje sam primjetio tek u radu traktora. Za sve postoji dokumentacija mehaničara.

 

2)Kako potraživanje i naplata na osnovu materijalnih nedostataka u praksi funkcionira u RH? Da li mi se uopće isplati upuštati u postupak?

 

Zahvaljujem na korisnim savjetima, i lijep pozdrav !

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

traktor kpji si kupio trebao je biti ispravan .

prodavatelj garantira ispravnost traktora.

prodavatelju uputite dopis (preporučeno i sa povrtnicom)

u kom tražite povrat uloženog u popravak traktora (unutar godinu dana od prodaje)i kao privitak dostaviti račun za popravak (usluge i materijal).

ako prodavatelj ne postupi po zahtjevu (u razumnom roku )

sudu podnijeti tužbu za povrat uloženoga.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...

bovu je napisao:

traktor kpji si kupio trebao je biti ispravan .

prodavatelj garantira ispravnost traktora.

prodavatelju uputite dopis (preporučeno i sa povrtnicom)

u kom tražite povrat uloženog u popravak traktora (unutar godinu dana od prodaje)i kao privitak dostaviti račun za popravak (usluge i materijal).

ako prodavatelj ne postupi po zahtjevu (u razumnom roku )

sudu podnijeti tužbu za povrat uloženoga.

 

Nakon poslane obavijesti vlasniku traktora on me drugi dan nazvao i pitao kakvo sam mu to smeće poslao. On tvrdi da se traktor nakon sklopljenog ugovora mogao i raspasti te da to njega ne obvezuje. Koliko znam, svaki ugovor obvezuje, te vlasnik podliježe odgovornosti za materijalne nedostatke. Slijedeće što ću napraviti je podići tužbu.

Sad da li moram ja imati odvjetnika ili se mogu sam zastupati? S obzirom da slučaj ne izgleda kompliciran.Da li će meni biti teško dokazati krivnju prijašnjeg vlasnika s obzirom da imam račun i mišljenje mehaničara. Zahvaljujem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija