Jump to content

kazna za dodavanje jointa?


mrkonja1984

Preporučene objave

Pozdrav,

imam pitanje u vezi moje situacije. Na InMusic festivalu sam se sreo sa skupinom frendova. Bilo nas je 5-6 i zapaljen je joint. Povukao sam dim i proslijedio frendu do mene. U tom trenutku dolazi inspektor u civilu i kaze :dajte meni dim. Frend mu doda joint, on ga ugasi i izvadi znacku. Od nas 5, kaze frendu koji je imao joint i meni da idemo s njim. Za mene je objasnjenje da je on vidio da sam ja dodao joint tipu do sebe. Za vrijem cekanja marice sam doznao da je bilo situacija gdje su kupili ljude iako nisu ni pušili nego sam bili u krugu u kojem se pušilo(a btw nisam testiran na nikakve droge). Nisam imao ni gram marihuane kod sebe, prvi put sam kaznjavan, student sam i nakon ispitivanja nisam potpisao nikakve papire koje su mi dali da potpisem. Trenutno cekam razvoj situacije i molim za savjet-koje bi korake trebao poduzeti, sto da radim..i eventualno koji je prognoza sto se kazne tice, tj. hocu li je moci izbjeci? Hvala, unaprijed!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

na ovom forumu se puno raspravljalo o slicnim slucajevima, pa se ocito ljudima vise neda pisati. pretrazi malo forum, pa ces sam donjeti neke zakljucke. uglavnom mogu prepricati svoj slucaj.