Jump to content

Molim Vas....


vinki

Preporučene objave

Poštovanje!

Kao prvo,hvala Vam na pomoći koju ste mi pružili na ovom forumu!Puno Vam hvala!

Htjela bih Vas zamoliti da mi još pomognete u vezi sljedećeg:

dobila sam presudu s Prekršajnog suda(za promet),koja iznosi 1.000,00kn+100,00kn to je niža od najniže propisane kazne za taj prekršaj(sud je naime uzeo u obzir da sam priznala djelo,da sam nezaposlena,student,bez prihoda i imovine,da nisam do sada kažnjavana).

Molim Vas,možete li mi reći mogu li se osloboditi toga plaćanja,jer novac stvarno nemam! :tuzan:

Što ako ne platim,jel idem u zatvor,jel se troškovi još povećavaju?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Izvod iz Prekršajnog zakona:

 

(1) Ako novčana kazna nije u roku određenom odlukom o izricanju novčane kazne plaćena u cijelosti ili djelomično naplatit će se prisilno, sukladno odredbama ovoga Zakona.

 

(2) Ako se novčana kazna u cijelosti ili djelomično ne naplati ni prisilno u roku od godine dana od kada je nadležno tijelo za prisilnu naplatu primilo za to zahtjev, nadležni će sud, osim pravnoj osobi i maloljetnom osuđeniku, zamijeniti je zatvorom računajući svakih započetih tristo kuna kazne za jedan dan zatvora, time da se zatvor ne može odrediti u vremenu kraćem od tri dana ni duljem od šezdeset dana.

 

(3) Ako to ocijeni opravdanim s obzirom na težinu prekršaja i visinu neplaćene novčane kazne sud može umjesto kazne zatvora, prema pravilu iz stavka 2. ovoga članka, odrediti rad za opće dobro na slobodi. .

 

(4) Ako se radi o odluci tijela državne uprave kojom je izrečena novčana kazna, na zahtjev toga tijela će nadležni sud odlučiti prema stavku 2. ili 3. ovoga članka.