Jump to content

Kaufland


Sesvete22

Preporučene objave

Poštovani,

 

nedavno je otvoren novi poslovno prodajni centar Kaufland u Sesvetama. U nekoliko navrata, točno četiri, primijetila sam kako određeni artikli imaju jednu cijenu tiskanu na naljepnicama na samom proizvodu,s logom Kauflanda, datumom vaganja proizvoda i pakiranja i već ispirnatanom cijenom, a drugu kada dodjete na blagajnu. Kada to primjetite, AKO!!! primjetite - ljubazno vas upute na info - pult gdje pričekate povrat novca.

 

Imam dva pitanja, ne znam kome bih ih uputila.

 

Kako to, da, konkretno se u jednom slučaju radilo o file ribe - som, zapakirana i naljepnica na samom proizvodu je bila s logom kauflanda, datumom pakiranja, težinom i već isprintanom cijenom od 22. 75 kn

 

dolaskom na blagajnu ta cijena je 27 kn. Meni je učinjen povrat na info pultu. Prvotni račun o uvećanoj cijeni porizvoda nisam dobila uz objašnjenje da oni moraju tako pravdati povrat koji je meni učinjen i dobila sam na paragon listu ispis od par kuna koje su mi vraćene. Uz ispirike.

 

Dakle, prvo pitanje jest- Kako to da blagajnica ima jednu cijenu za proizvod, a na infopultu gospođa u dvije sekunde zna koliko vam mora novca vratiti jer na svom računalu vidi onu istu cijenu koliku sam ja kao kupac na proizvodu i vidjela?!!!!!????

 

Znači da su jedne cijena na proizvodima i infopultu gdje redovito čeka tri - četiri kupca za povrat novca jedne, a na blagajna - sasvim druge?

kako je to moguće?

jer i od susjeda koji su počeli kupovati u istom prodajnom centru čujem - iste stvari. U KAUFLANDU MORAS PAZITI!!!

(Ako nađeš proizvod kojem je istekao rok trajanja - nagrade te s 5 kn!!!????? - pa gdje to u svijetu postoji da se proizvodi kojima je istekao rok trajanja - drže na polici!!!!)

 

Kazneno djelo krađe ili otuđenje imovine se tretira ako stranka ulaskom u Kaufland uzme ili otuđi proizvod, PRIJEĐE BLAGAJNU - ne plativši proizvod i ako vas uhvate - uhvaćeni ste u kaznenom djelu krađe, ako ne - imate sreće i idete dalje.

 

Ja sam primjetila prolaskom kroz blagajnu (znači nije primjetila blagajnica!!!! niti itko nadležan od strane Kauflanda - već ja sama - da mi je otuđen dio novca koji sam planirala platiti za proizvod koji sam kupila. To sam primjetila i prijavila. Kaufland se ispričao, vratio novce i nikome ništa. I tako nekoliko puta, jednom je bila pakiranje ribe u pitanju, drugi puta žitarice, treći puta omekšivač za veš, a četvrti puta čokoladna torta.

 

Znači li to da ako ja ukradem nešto u kauflandu, oni me uhvate, ja se ljubazano ispričam i vratim robu - sve je ok?

ili se ipak radi o kaznenom djelu krađe'? Ili samo ja kradem (teoretski) pa sam u prekršaju - a kada oni to rade - sveje ok? ili? - TO BI BILO MOJE PRVO PITANJE

 

A Kaufland mene ili nekog drugog kupca malo - malo pokrade na blagajni za neki proizvod, pa ako prođe - prođe i to tako unedogled.

 

Po ulasku u kupovni centar Kaufland - stoji natpis - da se svaka krađa naplaćuje 500 kn. Pretragom Legalis portala i razgovorom s prijateljima odvjetnicima saznala sam kako nitko nema pravo naplaćivati nikakve kazne, sem policije i pravne države koja je demokratska i u kojoj pravda funkcionira. Znam da je bilo nekoliko postova u svezi naplate tih 500 kn u svezi krađe Kauflanda, ali to nije moje pitanje, mada bi i to moglo biti.

 

U stvarnom svijetu - nitko ne bi trebao krasti.

 

Osobno više nikada neću ući niti u jedan Kaufland.

 

Godinama kupujem u ostalim centrima i to mi se nikada nije dogodilo. U mjesec dana koliko postoji Kaufland u Sesvetama - već 4 puta. Meni je dosta. Samo ostaje gorak okus u ustima, kako taj lanac primjenjuje dvostuko knjigovodstvo i cijene na ljudima koji pošteno zarađuju svoj kruh.

 

Kome sve to prijaviti? - bilo bi drugi, a i najvažnije moje pitanje

 

Lijep pozdrav iz Sesveta

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

hvala na odgovoru. Prijavu sam podnijela Državnom inspektoratu jučer, dana 04.10. i za čudo su mi već danas elektroničkim putem odgovorili da su "zaprimili" pritužbu po članku - Sukladno čl.75 st.3 Zakona o općem upravnom postupku - i da ona kreće u daljni tijek obrade- te da će biti proslijeđena na mjesno nadležno postupanje, sukladno čl. 16. Zakona o općem upravnom postupku

(pojma nemam ni što to znači, ali kabinet glavnog inspektora je tak napisao)

 

i evo šaljem javnim televizijama

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Sve češće se događa u trgovinama da u prodajnom prostoru na pojedinom artiklu imate jednu cijenu, dok vam na blagajni naplate taj proizvod po drugoj- i stvarno čudno da cijena redovno bude par kuna veća, nikada manja! :namiguje: Da li se radi o još jednom triku kako bi se zaradilo na kupcima ili trgovci ne stižu korigirati cijene zbog stalnih akcija ne znam, možda nešto treće? :misli: Ja sam takvu situaciju doživjela u Kauflandu (najviše puta ), Billi, DMu i Plodinama, tako da mislim da je postala praksa, a vjerujem da često i upali. Ako kupujete više artikala i nemate običaj pregledavati račun, razliku od 2,3 kn možda neće odmah ni uočiti. Trebalo bi malo temeljitije pročešljati sve naše trgovačke lance. :propis:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Slažem se. Žao mi je blagajnica i svih ljudi koji jako naporni rade u takvim centrima. Ali isto tako sigurna sam da VODITELJI ili ODGOVORNI doista znaju što se događa. Osobno i isključivo loše iskustvo sam imala u Kauflandu. I doista je - indikativno - da nikada ne platimo MANJU cijenu proizvoda nego redovito UVEĆANU.

Hodati s kalkulatorm u ruci kod svakog shopinga? i sa dugom devetkom za pojasom? ja kažem - može:D :-D

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

I meni se to cesto dogadja u Kauflandu i obavezno na pultu dobijem novac nazad. jednom sam reklamirala jogurt kojem je zaljepljena papirnata etiketa sa rokom trajanja koji vazi preko odstampane (naravno na jogurtu pisao je rok trajanja koji je istekao) i vratila . Svasta se moze naci ali ima i povoljnih artikala,jeftinih,snizenja,pa eto ...meni to sve lici na slamperaj jer se makar koliko dugo rade uvjek nekako uhodavaju i krecu ispocetka. naravnoi trebamo se izboriti za nasa prava potrosaca i protiv maltretiranja

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Sve smo mi te tzv. proizvode na sniženju - platili.

Ne radi se o povoljnosti kupovanja, već o dvostrukom naplaćivanju - pa ako primjetiš ok vratit ćemo ti novac, a ako ne - ha! sam si si kriv

- uglavnom sve je prijavljeno DRžavnom inspektoratu, centrali udruge za prava potrošača, kojekakvim medijima i tv. emisijama Provjereno i POtrošački kod dana 04.listopada pa ćemo vidjeti što će i da li će itko odreagirati

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 6 mjeseci kasnije...

Meni se desilo slično u Plodinama u Sesvetama. Pored takvih stvari desilo mi se jedamput da sam u žurbi uzela salamu koja je bila uredno složena na polici sa ostalim salamama alli je bila naglodana od glodavaca. Kad sam doma to primijetila vratila sam se u centar, a voditeljica tog odjela mi je rekla da šta ona tu može da se redovito provodi deratizacija i bila je jako neljubazna. Zato niti njih više ne žalim.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija