gonzo-stari objavljeno: 23. listopad 2011. Dijeli objavljeno: 23. listopad 2011. Naivno sam sklopio ugovor o kupnji proizvoda (izvan poslovnih prostorija trgovca) te sam naknadno shvatio da sam preveslan tj. da sam proizvod platio puno više nego je njegova stvarna vrijednost. Na poleđini ugovora piše da prema članku 33. Zakona o potrošačima imam pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana. Međutim problem je u tome što ta tvrtka ima adresu i prostor u kojem nema nikoga, na telefon se nitko ne javlja osim telefonske sekretarice tako da zahtjev za raskid i ne može biti dostavljen. Ako dođe do spora kako ću dokazati da sam zahtjev za raskid ugovora poslao na vrijeme tj. u roku od 14 dana od sklapanja ugovora.Da li da idem kod bilježnika ovjeriti zahtjev i ponovno ga poslati pa kako bude. Inače ta tvrtka ima dovoljno razloga za tužbu, zbog obmane, lažnog predstavljanja akvizitera (u smislu da je osposobljen za ono što nije), nemogućnosti kontakta kupca s trgovcem, prodajom robe bez certifikata itd. Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.