Jump to content

Inkaso - Tele 2 - Student


Ineluki

Preporučene objave

Pozdrav svima,

 

tražio sam malo po internetu ali nisam mogao naći neke odgovore na moj problem.

 

Imao sam pretplatu u Tele 2 koju nisam platio 3 mjeseca zbog financijskih problema. Nakon toga su mi rekli ako želim da aktiviram natrag svoj broj mobitela da moram platiti sve mjesece unaprijed, što nisam mogao jer sam student i nezaposlen sam. Rekao sam da ću plaćati obročno kada nađem posao jer nemam novca.

 

Nakon par mjeseci dobivam doma pismo od Inkaso, gdje sam ih nazvao i oni su mi rekli na popriličan grub način koliko moram platiti. Pitao sam da li mogu obročno, na što su odgovorili da ne i da platim podhitno u roku par dana. Probao sam im objasniti situaciju da sam student i nezaposlen.

 

Do čega je dovelo?

 

Dobio sam ovrhu na račun, te ne mogu koristiti račune. Zanima me slijedeća stvar, pošto je prošla godina dana od toga, da li ja mogu na neki način staviti to pod zastaru? Ili da ih nazovem opet i probam se nekako dogovoriti da plaćam obročno? Postoji li mogućnost da odem u Finu i nekako se sredi da mi barem može dolaziti uplata od Studentskog servisa jer onda bih probao raditi, pa da mi ne ode 100% što dobijem, nego bih nekih 70% od novca kojeg dobijem plaćao njima, a 30% meni da imam za životne troškove. Nažalost, imao sam operaciju bruha ovo ljeto te nisam mogao raditi pa nisam uspio platiti. A zbog fakulteta nisam u mogućnosti trenutačno raditi.

 

EDIT: Da pitam, pošto mi Tele 2 nikada nije bio javio niti nekim papirom da prebacuje sve na Inkaso, da li to onda vrijedi? Popriličan sam laik što se tiče ovoga, pa se ispričavam ako je koje pitanje bilo glupo.

 

Hvala unaprijed na vašim odgovorima

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama