merci objavljeno: 19. siječanj 2012. Dijeli objavljeno: 19. siječanj 2012. Pozdrav, Redovni sam student, imam 24 godine. Otac koji me priznao, s kojim nikad nisam živjela, dosada nije plaćao alimentaciju, niti sam je ja tražila. On je hrvatski državljanin s prebivalištem u Švedskoj. Zanima me da li sada mogu tražiti alimentaciju, a ako mogu - da li mogu tražiti retroaktivno? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...