Jump to content

Molim za pomoć


LordSpirit

Preporučene objave

Poštovani,

 

Molim Vas za pomoć jer trenutno nemam novca za savjetodavne usluge odvjetnika, a nisam siguran šta mi je činiti.

 

Prije par godina je jedna neprofitna udruga radila na jednom tehničko znanstvenom projektu. Ja sam pristao sufinancirati djelomično taj projekt dok udruga ne dobije neka financijska sredstva. Obečano mi je da će mi se sredstva vratiti. Sam predsjednik udruge je od mene posudio i vrijedan GPS za taj projekt. Sada već dvije godine se ja natežem da mi se sredstva vrate. Za stvari koje sam kupio imam i račune, on mi je pismeno putem maila obečao da će vratiti novac i gps ali i dalje ništa od toga. On nikad nije odbio vratiti, ali već dvije godine zavlači, ne odgovara, pa me moli da pričekam i sl. Da sam oročio tih 2000kn koje sam uložio u dvije godine bi imao već i neku kamatu + sam gps vrijedi 1400 kn. Šta mi je činiti? Ja sam student i ta financijska sredstva mi puno znače. Jel ja imam potraživanja prema predsjedniku ili prema udruzi? Znam da udruga ima dosta opreme u svom posjedu, a nemam mogučnost provjeriti jel dobiva neka financijska sredstva ili ne. Da je u 2 godine svaki mjesec se javila samo na 2 natječaja dobila bi dovoljno financijskih sredstva za vratiti mi dug. Problem je što se i sama udruga često mota po medijima sa svojim nevjerovatnim, naprednim i skupim projektima kojima se bavi.

 

Što da radim i kome da se obratim. Zaista ne znam ni u koju sferu zakona bi ovo svrstao.

 

Unaprijed hvala na odgovoru.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti