EZEL objavljeno: 5. ožujak 2012. Dijeli objavljeno: 5. ožujak 2012. Poštovani, Generalturist, kako je i poznato nalazi se u stečaju. Postoji li mogućnost tužbe zbog nemogućnosti realizacije poklon bona? Naime, taj bon je redovito plaćen, a sad se može okačiti mačku o rep. Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
teodora27 odgovoreno: 10. ožujak 2012. Dijeli odgovoreno: 10. ožujak 2012. EZEL je napisao: Poštovani, Generalturist, kako je i poznato nalazi se u stečaju. Postoji li mogućnost tužbe zbog nemogućnosti realizacije poklon bona? Naime, taj bon je redovito plaćen, a sad se može okačiti mačku o rep. Hvala! Pridružujem se ovom upitu jer sam i ja nesretna dobitnica bona (3000 kn). Zašto se bonovi ne mogu obeštetiti preko osiuguranja kad implicitno predstavljaju akontaciju za putovanje? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
EZEL odgovoreno: 14. ožujak 2012. Autor Dijeli odgovoreno: 14. ožujak 2012. Trebalo bi se javiti stečajnom upravitelju, prema neprovjerenoj informaciji, to je g. Zdravko Mitak, Trgovački sud u Zagrebu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.