Jump to content

T-Com


blekso
 Dijeli

Preporučene objave

U prvom mjesecu otkazao sam u centru T-Coma sve usluge koje samo koristio ( fiksni telefon, TV max, ADSL), koje su uz pisani sporazum trenutno ukinute. No tu nije kraj, za usluge koje su u pisanom obliku otkazane i ukinute, uredno svaki mjesec na kućnu adresu mi stižu računi za prethodni mjesec, pa sam ih prisiljen reklamirati i gubiti vrijeme.

 

Reklamacija mi se uz ispriku uvijek ljubazno uvaži no idući mjesec sve nanovo. Ne znam što će mi se dogoditi ukoliko budem nekoliko mjeseci odsutan pa neće imati tko reklamirati pristigle račune. Hoće li onaj njihov punašni lakomi odvjetnik iskoristiti priliku da si još malo prigrabi na ovrhi?

 

Oni su uporni i imam osjećaj da samo čekaju na moj propust reklamacije a istovremeno mi to sve već ide na živce.

 

Što mi je činiti da prekinem taj cirkus?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

 Dijeli

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija