Jump to content

Nepravedna Naplata Zajedničke Pričuve


dare-devil

Preporučene objave

Poštovani, Situacija je slijedeća: živim u stambenoj zgradi u kojoj svim stanarima zadnjeg kata ukljucujuci meni krov prokišnjava već zadnjih 11 godina. Na zgradi je trebalo dograditi peti kat međutim tvrtka koja je angažirana za obavljanje toga posla otišla je u stečaj a posao je napola zavrsen te je sada cijeli slucaj na sudu koji se odugovlaci vec 11 godina a stanarima nije dozvoljena bilo kakva gradnja improviziranog ili slicnog krovista. Sa krova su skinuti svi gromobrani, izolacija i slicno tako da je ugrozena imovina a isto tako i zivoti ukoliko bi doslo do udara groma. Nadalje, u derutnim stanovima otpada zbuka sa stropa, a isto tako i sa zidova kroz koje prolazi nekadasnji slivni odvod. Dakle zivimo u neljudskim uvjetima godinama; ugrozena nam je imovina (ormari, parketi, elektricne instalacije kraj kojih kaplje voda itd),psihicko zdravlje, fizicko zdravlje (plijesan po zidovima, vlaga itd) te sam zivot u smislu da svako paljenje svijetla moze biti kobno, ili u slucaju udara groma u zgradu. Pricuva se uredno naplaćuje (ja je neplacam vec 5 godina te mi prijete ovrhom) a dovedeni smo u nepovoljan polozaj (diskriminacija) naspram stanarima na nizim katovima koji placaju iste obveze ali imaju sva prava. Popravak krova, a pogotovo u ovakvim slucajevima morao bi biti hitan popravak, međutim 11 godina se nista ne dogadja. Kome se obratiti za pomoć po pitanju (ne)placanja pricuve tj. ukidanja ili smanjenja te obveze iz koje za nas ne proizlaze nikakva prava? Predstavnica stanara upoznata je sa slucajem medjutim nista ne cini, vec nas izbjegava i govori kako se nista nemoze rjesiti dok je zgrada na sudu, isto tako i upravitelj (GSKG) koji uredno salje racune a razgovor sa njima mora biti iskljucivo preko predstavnice stanara koju nemozemo smjeniti jer nemozemo skupiti potpise iz razloga sto smo povezani sa 6 zgrada/haustora u cijelinu koju ona predstavlja. Svaka pomoc je dobro dosla.Hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Što znači 6 zgrada-haustora? Da li svaki haustor nosi svoj broj? Ukoliko da, onda ju je vrlo jednostavno smjeniti. Skupiti potpise u svom haustoru-zgradi i izabrati vašeg predstavnika zgrade. Osim toga, ukoliko plačate pričuvu, otiđite u GSKG i uputite im pismeni dopis i tražite što Vas zanima. Da li se radi o GSKG u Velikoj Gorici? Od njih bi se ovo moglo očekivati, a samim time što vam ne daju informaciju koju tražite,. pretpostavljam da nešto ne štima. Govorim iz vlastitog iskustva. Prvo ne daju ništa, pa kad se malo zagrebe i nađe kriminala, onda su manji od makovog zrna. Samo budite uporni, jer predstavnici stanara ili ne znaju svoj posao, ili su upleteni u kriminalne radnje pojedinih GSKG-a.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mislim da se u vašem slučaju ne radi o nepravednoj naplati pričuve, već o nepravednom (ne)trošenju pričuve.

 

Svoje interese uvijek možete štititi tužbom, a tužba može biti usmjerena protiv upravitelja i/ili protiv ostalih suvlasnika, a zbog neizvršavanja hitnih popravaka itd. Kako formulirati tužbu u vašem slučaju i što tražiti - da li samo hitan popravak ili i naknadu materijalne štete, naknadu za umanjenu vrijednost ... je komplicirano pitanje koje prelazi moje znanje, pa bi vam svakako trebao odvjetnik, po mogućnosti s iskustvom u takvim sporovima.

 

Rješavanje problema tužbom je najlošiji i najdugotrajniji način rješavanja, ali da ste čekali do tužbe 11 mjeseci a ne 11 godina, sad bi već ipak bilo riješeno.

 

Prije toga bi ipak trebalo još pokušati kontaktirati upravitelja i to isključivo pismeno. To da oni hoće kontaktirati samo s predstavnicom stanara je obična bedastoće kojom se rješavaju naivaca.

 

Dakle, pismom preporučeno, ili još bolje s povratnicom, zatražiti izvještaje o upravljanju za prošle godine godinu, zatražiti hitan popravak, sve u danom roku pod prijetnjom tužbe. Ti dopisi i odgovori upravitelja (ili izostanak odgovora) nužan su preduvjet za tužbu. Bilo bi dobro da im opomenu pred tužbu uputi vaš odvjetnik tako da bude uvjerljivije. Možete poslati i predstavniku stanara na znanje, iako predstavnik stanara nema nikakve formalne ovlasti, osim ako to nije predviđeno međuvlasničkim ugovorom.

 

Također trebate dobaviti međuvlasnički ugovor i ugovor o upravljanju da vidite što je konkretno odgovoreno, pa vidjeti kako su ugovorno riješene stvari koje bi mogle biti važne za vaš problem

 

Tu vidim još jedan problem, a to je da se oni (upravitelj, predstavnica stanara, drugi stanari...) uvijek mogu vaditi da "nisu znali" ako ste do sada s njima komunicirali samo usmeno. Usmeno komuniciranje s činovnicima i sličnim stvorenjima, osim u iznimnim slučajevima, je puko gubljenje vremena jer se naknadno ne može dokazati što je rečeno.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija