Jump to content

Rješenje o ovrsi - HITNO


Korisnik_25

Preporučene objave

Poštovanje,

prošli petak sam primio Rješenje o ovrsi od javnog bilježnika povodom duga jednoj telekomunikacijskoj kompaniji. Sažetak priče je taj da sam početkom godine upao u poslovne probleme i nisam bio u mogućnosti platiti račune za mobitel, nakon blokade odlaznih poziva kontaktirao sam službu za korisnike i molio ih, kao 12-godišnji korisnik gotovo svih njihovih usluga, da mi se odobri obročna isplata duga. U tom periodu sam razgovarao sa nekoliko njihovih djelatnika i svakom sam ponavljao svoj zahtjev, ali nikad nisam dobio odgovor na moj upit. Također, u 5. mjesecu sam poslao e-mail, kojeg još uvijek imam, sa istim zahtjevom na koji nisam dobio odgovor. Tad mi blokiraju i mogućnost primanja dolaznih poziva. Nakon toga u 9. mjesecu mi dolazi račun za prijevremeni raskid ugovora. Opet kontaktiram službu za korisnike i izražavam želju da podmirim dug za račune (u ratama ili u cijelosti), gospodićna mi opet kaže da će podnijeti neki zahtjev i na tome sve ostaje dok prošli tjedan nisam primio gore navedeno rješenje o ovrsi. Prije toga nisam dobio nikakvu opomenu pred ovrhu i slično ni od njih ni od njihovog odvjetnika.

Dakle, svjestan sam da moram platiti navedene račune i ne bježim od toga, znam i da sam kriv što sam to plaćanje zanemario tijekom ljeta, ali tad sam zbilja imao brojne druge probleme. Trebam savjet što da dalje radim? Kontaktirao sam službu za korisnike, oni su spremni na to da im podmirim dug za račune i nastavim dalje koristiti njihove usluge (dakle bez iznosa za prijevremeni raskid ugovora koji je dvostruko veći od iznosa svih računa), ali ne mogu po tome postupati jer je slučaj kod odvjetnika. Zvao sam njega, on ne želi o tome razg već nudi samo plaćanje cijelog iznosa na max 6 rata. Da li da pišem prigovor i tako dobijem na vremenu? Na neki način bih prikupio novce i ako treba odmah uplatio cijeli dug za račune, al ovaj iznos za prijevremeni raskid ugovora ne mogu trenutno nikako platiti, a i smatram da se to moglo izbjeći da sam bio kontaktiran, znam da su oni u pravu, ali mislim da to nije bilo pravedno.

Ako je tko zainteresiran da mi pomogne mogu mu detalje poslati u inbox, telefonom ili na neki drugi način ako je ovo bilo nejasno. Ako bih pisao prigovor, koji dio da osporavam? Ovaj posljednji račun za prijevremeni raskid ugovora, troškove postupka (koji iznose 2500kn) ili? Rok od 8 dana do pravomoćnosti rješenja izlazi u srijedu. MOLIM POMOĆ I SAVJET

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija