Jump to content

moze li mi itko hitno pomoc - idem na sudsku parnicu zbog tele2 racuna


antonijatonkatona

Preporučene objave

Nisam platila tele2 racun na vrijeme i njihova podruznica inkaso mi je posala troskove ovrhe od 800 kn, ja sam njima napisala zalbu da sam platila racun (taj isti dan kad sam i poslala zalbu ), da ga nisam bila u mogucnosti platit posto sam student i nemam nikakva primanja ... ali sam im napisala da se ne smatram duznom platiti troskove ovrhe ( zato sto nemam primanja ....) .. ugl. prije tjedan dana sam dobila odgovor , i ne znam sto da napisem u zalbu

ovako glasi odgovor :

Opcinski sud u V.Gorici po sutkinji toga suda M.B, kao sucu pojedincu u parnockom prometu tuzitelja inkaso d.O.o Osijek zastupanog po punomoceniku J.M, odvjetniku iz Osijeka protiv mene.

!. stavlja se izvan snage o ovrsi javnog biljeznika M.B, broj ovrhe... u dijelu u kojem je odredena ovrha i ukidaju se sve ovrsne radnje.

2. Po pravomocnosti ovog rjesenja, postupak ce se nastaviti na ovom sudu kao u povodu prigovora protiv platnog naloga.

 

Obrazlozenje

Na prijedlog ovrhovoditelja , javni biljeznik je protiv ovrsenika donio rjesenje o ovrsi na temelju vjerodostojne isprave.

Protiv toga rjesenja pravovremeno je ovrsenik ulozio prigovor kojim pobija rjesenje o ovrsi.

U smislu odredbe čl.5.j.st.1. Ovrsnog Takona (NN br. 57/96.,29/00,.173/03.,194/03.,151/04.,88/05., i 67/08, dalje u tekst OZ9, javni biljeznik kojem je podnesen prijedlog za ovrhu na temelju vjerodostojne isprave i koji je temeljem takve isprave donio rjesenje o ovrsi , proslijedio je navedeni pravodoban i dopusten prigovor ovrsenika Opcinskom sudu u V. Gorici.