malalasica objavljeno: 16. lipanj 2013. Dijeli objavljeno: 16. lipanj 2013. (uređeno) Poštovani, može li mi netko reći postoji li u zakonu regulirano koliki prostor i u kojem vremeu-broju sati rada po danu( u kvadratima, možda broju prostorija:kancelarija ili sanitarnih čvorova...) sprema jedna spremačica? Također me zanima, ako odbijem potpisati aneks ugovora kojim se smanjuje plaća, ako dobijem uslijed toga otkaz(što je najvjerojatniji slijed događaja...) imam li pravo prijaviti se na burzi ili se to tretira kao otkaz? Hvala na bilo kakvom odgovoru! uređeno: 16. lipanj 2013. od malalasica dopuna Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
rubens odgovoreno: 16. lipanj 2013. Dijeli odgovoreno: 16. lipanj 2013. Nema potrebe za ponavljanjem istog pitanja na nekoliko mjesta, eto na jednom sam odgovorio......onom kraćem od ovog. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
malalasica odgovoreno: 20. lipanj 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 20. lipanj 2013. Nema potrebe za ponavljanjem istog pitanja na nekoliko mjesta, eto na jednom sam odgovorio......onom kraćem od ovog. Hvala na odgovoru! Nažalost ne mogu nigdje naći odgovor koji ste napisali. Možda mi se posreći! Još jednom hvala uz ispriku zbog ponavljanja pitanja! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Robi77 odgovoreno: 22. lipanj 2013. Dijeli odgovoreno: 22. lipanj 2013. Nema potrebe za ponavljanjem istog pitanja na nekoliko mjesta, eto na jednom sam odgovorio......onom kraćem od ovog. ipak mogli ste barem staviti link teme na kojem se nalazi odgovor s pitanjem Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
rubens odgovoreno: 22. lipanj 2013. Dijeli odgovoreno: 22. lipanj 2013. Zakonom nije uređeno pitanje normiranja kvadrature koju bi trebala čistiti osoba kojoj je to u opisu radnih poslova, no tako nešto se može ugovoriti ugovorom o radu. Poznat mi je podatak da kod poslovnih prostora tako nešto može biti ugovoreno za nekakvih 500 - 600 m2, no to sve ovisi o više okolnosti i vrstama prostora. Što se pitanja oko eventualnog otkaza tiče, ne bih tu špekulirao jer ne znamo kako će to poslodavac obrazložiti i kakav bi on to bio. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
malalasica odgovoreno: 24. lipanj 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 24. lipanj 2013. Hvala na odgovoru! Btw. radi se oko 52 kancelarije, hodnici , tri velika sanitarna čvoru, stepenice(usisavanje, brisanje)... Ne radi se o otkazu kao otkazu nego isteku ugovora, a moguće da će biti novi ugovor , ali sa izmjenjenim uvjetima(najvjerojatnije manji bruto) koje ne bih prihvatila. Još jednom hvala na odgovoru! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
lanakuku odgovoreno: 8. siječanj 2015. Dijeli odgovoreno: 8. siječanj 2015. Nisam upoznata sa zakonskim dijelom oko čišćenja poslovnih prostora. Mi u našoj firmi imamo u najmu servis za čišćenje, koji na tjednoj bazi dolaze u uredske prostore i obavljaju potreban proces čišćenja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.