Jump to content

Što napraviti- abnormalno visoki račun za vodu!??


asko

Preporučene objave

Poštovani,

 

živim u stanu od 80 m2 u peteročlanoj obitelji. Ispod nas su još dva stana. Ono što nije normalno je račun za vodu. Ovaj mjesec je došao 500,00 kn, i piše da je potrošeno 90 m3. To traje već mjesecima. Isto takve abnormalne račune dobivaju i susjedi ispod. Išli su se tamo žaliti ali su im oni tamo rekli da moraju tražiti iskapanje cijevi ( ne znam gdje sve? ) i to na vlastiti trošak i da će nas to doći jako jako puno. Napominjem da smo "svi normalni", nemamo vrt, imamo normalne životne navike, niko nije primjetio da mu negdje curi voda. Takvi računi dolaze kroz cijelu godinu, znači nije u pitanju samo 1 mjesec. Prošli mjesec je bilo "kao potrošeno-2 75m3, a skoro cijeli mjesec nas nije bilo u stanu. Što poduzeti? Kako se postaviti? MOlim Vas pomoć? Na što imamo pravo? Hvala puno.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pretpostavljam da svaki stan ima svoje brojilo. 90m3 mjesečno je 90.000 litara vode, što je 3.000L vode dnevno.

 

Za početak zatvorite sve slavine, vodokotlić, tuš... u stanu i zatim otiđite do vodomjera i pogledajte da li se brojač i dalje vrti. Ukoliko se brojač vrti znači da negdje curi voda ili je vodomjer neispravan.

 

Javite rezultat pa možemo nastaviti sa savjetima "što i kako dalje". :)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pretpostavljam da svaki stan ima svoje brojilo. 90m3 mjesečno je 90.000 litara vode, što je 3.000L vode dnevno.

 

Za početak zatvorite sve slavine, vodokotlić, tuš... u stanu i zatim otiđite do vodomjera i pogledajte da li se brojač i dalje vrti. Ukoliko se brojač vrti znači da negdje curi voda ili je vodomjer neispravan.

 

Javite rezultat pa možemo nastaviti sa savjetima "što i kako dalje". :)

 

 

 

Evo, zatvorili smo vodu i brojilo se ne vrti. Nešto opako ne štima, Jel moguće da brojilo nije dobro i da se možda vrti jače nego je to normalno?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Sad bi trebalo utvrditi da li je vodomjer ispravan.

 

Prvo što možete napraviti je zatvoriti vodu i zabilježiti stanje na vodomjeru, zatim u nekakvu veću kantu/bačvu od barem 50l ulijte vodu, točno 50l do oznake i provjerite na vodomjeru da li je zabilježio potrošnju od 50l. Što je veća kanta to ćete dobiti precizniju mjeru.

 

Druga opcija je nabaviti ovakvo nešto:

http://www.gardena.com/int/water-management/hose-connectors/water-smart-flow-meter/

 

Pa preko njega izmjerite npr. 500l i provjerite na vodomjeru da li je isto zabilježeno 500l.

 

Bilo bi dobro i voditi evidenciju jedan mjesec po danima, znači svako jutro u isto vrijeme očitajte vodomjer i zabilježite stanje, tako ćete imati evidenciju za dnevnu potrošnju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Sad bi trebalo utvrditi da li je vodomjer ispravan.

 

Prvo što možete napraviti je zatvoriti vodu i zabilježiti stanje na vodomjeru, zatim u nekakvu veću kantu/bačvu od barem 50l ulijte vodu, točno 50l do oznake i provjerite na vodomjeru da li je zabilježio potrošnju od 50l. Što je veća kanta to ćete dobiti precizniju mjeru.

 

Druga opcija je nabaviti ovakvo nešto:

http://www.gardena.com/int/water-management/hose-connectors/water-smart-flow-meter/

 

Pa preko njega izmjerite npr. 500l i provjerite na vodomjeru da li je isto zabilježeno 500l.

 

Bilo bi dobro i voditi evidenciju jedan mjesec po danima, znači svako jutro u isto vrijeme očitajte vodomjer i zabilježite stanje, tako ćete imati evidenciju za dnevnu potrošnju.

 

 

Hvala na brzini odgovora. Odma sutra idem u akciju!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Iz vašeg posta nije jasno odnosi li se 90 m3 na cijelu kuću ili samo na vaš stan. Pretpostavljam da je brojilo zajedničko jer objašnjenje da je puknula cijev na jednom mjestu ne može objasniti povećanje potrošnje na 3 različita brojila istovremeno, osim ako nije istovremeno puknulo više cijevi (sasvim nevjerojatno).

 

Pišete da se to događa mjesecima, ali nije jasno da li se iz računa može vidjeti da je potrošena količina vode u jednom trenutku porasla. Samo povećanje iznosa računa može biti i posljedica poskupljenja.

 

Uzmite u obzir da periodi očitanja ne moraju odgovarati mjesecima, dakle 28 - 31 dan, već mogu odstupati pa biti između cca 25 sve do 40 dana, što može objašnjavati razlike u iznosima.

 

Proba s vodomjerom i zavrtanjem slavina ne pomaže ako npr. curka vodokotlić jer se radi o malom protoku koji na vodomjeru nije vidljiv tokom kraćeg promatranja, a unatoč tome može mjesečno povećati potrošnju i za koji m3.

 

Treba vidjeti kad je brojilo umjeravano. Ako nema oznake na njemu, tražiti podatak od dobavljača, a ako ga nemaju, ne znaju ili ne žele dati, ultimativno zahtijevati promjenu brojila (naravno, o njihovom trošku) čak i ako ocijenite da je potrošnja korektno izmjerena, svakako prije nego što im dopustite da kopaju (o vašem trošku).

 

U slučaju da je rok valjanosti umjeravanja brojila istekao, to je više nego dovoljan temelj da osporite račun i tražite naplatu prema procjeni (koja će se temeljiti na ranijoj potrošnji, pa vam i ne mora biti povoljnija).

 

Svu komunikaciju s dobavljačem obavljati isključivo pismeno, preporučenom poštom ili osobnom predajom u urudžbeni ured uz potvrdu, eventualno faksom. "Rekli su mi" nema nikakvog značenja i predstavlja gubitak vremena.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani!

 

Postoji mogućnost da je brojilo u kvaru . U takvim slučajevima pozove se komisija iz vodovoda koja provjerava da li je kvar prije sata ili poslije sata .Moguće je da je kvar tj. da je cijev puknula od sata do kuće.Da bi to isključili zatvoriti ćete ventil tik do kuće i kontrolirati da li se sat vrti ,ako da to znači da je kvar u cijevi od sata do kuće,a ako tu nije kvar tada treba provjeriti sve vodokotliće ,slavine u stanu itd.Prije angažiranja komisije ,koja se plaća trebate biti sigurni da je u stanovima sve u redu i da nigdje ne pušta . 90 m3 se za čas navrti u mjesec dana.

Treba ispitati cijevi , sat i instalacije u kući . Komisija koja izlazi na teren ima spravu koja ispituje da li je cijev puknula i na kojemu mjestu.

Problem trebate rješavati odmah kako bi izbjegli još veće troškove .

 

Pozdrav!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija