Jump to content

Odricanje od imovine - pravo na nasljednu mirovinu


Barbara89

Preporučene objave

Prije 2,5 godine umrla mi je majka. S obzirom da je majka imala kredit u banci od 100 000 kn a nikakvu imovinu na sebe nismo bili dužni plaćati kredit jer nam je rečeno ako je nasljeđena imovina manja od kredita nemoramo ga platiti, ali smo kako bi olakšali proces odrekli se od mamine imovine i na taj način više nismo imali posla s bankama. S obzirom da sam ja bila studentica i još sam, na mirovinskom osiguranju mi je rečeno da ja mogu primati obiteljsku mirovinu bez obzira što sam se odrekla imovine jer to nije povezano. Međutim, mene zanima, ukoliko ja krenem primati tu mirovinu da li me kasnije banka može teretiti za mamin kredit ako uvide da sam ja ipak nešto od mame naknadno primila? Ako me i mogu teretiti da li me mogu teretiti samo za iznos koji ću ja od mirovine primiti, 1/3 toga iznosa, ili me mogu teretiti za 100 000 kn koliki je kredit. Da li mi se isplati i trebam li primiti tu mirovinu? Naravno, dobro bi mi došla ali me strah kasnije potraživanja od banke ako je ono moguće.

 

Unaprijed puno hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Puno hvala! Odvjetnik mi je rekao da bi me banke mogle poslije teretiti, pa iz toga razloga nisam tražila tu mirovinu a trebala sam :( S obzirom da je majka umrla prije 2,5 godine a ja ću tek sada tražiti mirovinu, mogu li tražiti zaostatke mirovine od datuma od kada je majka umrla ili samo unazad 6 mjeseci od davanja zahtjeva za mirovinu ako znate možda?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti