Jump to content

Istek roka za prijavu na HZZO nakon prestanka radnog odnosa


filip989

Preporučene objave

Lijep pozdrav svima! Dakle, moguće je da se nisam prijavio na vrijeme u HZZO. Kažem moguće, jer ne znam kad sam odjavljen. U 3. mjesecu sam završio preddiplomski izvanredni studij, prijavio se na biro, polovicom 6. mjeseca mi je prijatelj ponudio posao, jer nisam mogao naći ništa u struci. Budući da sam sada u 10. mjesecu krenuo na izvanredni diplomski, radio sam na određeno mjesec za mjesec, jer nismo znali hoću li ostati raditi kod njega nakon što mi počnu predavanja (vikendom ima najviše posla, a ja tada imam predavanja).

Zadnji radni dan mi je bio nedjelja 19.10. Do danas mi još nije dao papire.

To mi je bilo prvo radno mjesto gdje sam bio prijavljen, inače sam radio preko student servisa dok sam bio redovan student, ili na crno. Nisam do danas pojma imao da se moram prijaviti na HZZO nakon otkaza (nije opravdanje, znam, ali želim istaknuti da nisam znao za to).

 

Znači sutra ujutro odmah idem na HZZO vidjeti da li se još stignem prijaviti, budući da ne znam kada sam točno odjavljen. Trebao sam ostati raditi još par dana da naučim dečka koji je zaposlen umjesto mene, pa na kraju nisam, pa sam trebao biti ispomoć, pa ipak nisam... ne znam ni sam.

 

E sad, mene zanima, ako mi je prošao rok, da li postoji kakva šansa da ipak dobijem zdravstveno? Da li gospođe na zavodu mogu staviti raniji datum, kao da sam se prijavio na vrijeme? Ili mi može biti olakotna okolnost to što još nisam ni dobio papire, niti znao da se moram javiti (možda da potpišem kakvu izjavu, ili napišem molbu ili nešto)? Ili je 30 dana točno 30 dana i nemam više nikakve šanse?

 

Nisam oženjen, nemam koga tražiti da me prijavi na mjesec dana da radim (u stvari, ovo bi možda mogao uspjeti obaviti, ali su jako male šanse), na raditelje mislim da se više ne mogu prijaviti, a plaćati 400kn mjesečno ne mogu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju