Cules8 objavljeno: 9. ožujak 2015. Dijeli objavljeno: 9. ožujak 2015. Poštovani, imam jedno pitanje. Preko web shopa sam naručio proizvod, po jako povoljnoj cijeni ( očito je bila greška na stranici jer je cijena bila bar 2000kn povoljnija nego što proizvod vrijedi). Sljedeći dan su objavili da artikl nije više dostupan. Internet plaćanje sam obavio putem kreditne kartice, te sam na mail dobio potvrdu da je narudžba zaprimljena te da je proizvod poslan distributeru. Sljedeći dan dobivam mail od trgovine kako je bila greška u cijeni, te da nije moguće da prodaju proizvod po tako niskoj cijeni i kao da proizvod zapravo još nije dostupan te će pristići za par dana/tjedana, te ukoliko sam zainteresiran da ga mogu kupiti po toj puno skupljoj cijeni kada proizvod bude dostupan. Da li po zakonu oni meni moraju isporučiti naručeni proizvod bez obzira po kojoj sam ja cijeni to kupio ili imaju pravo otkazati narudžbu bez mog prethodnog pristanka? Pod njihovim uvjetima kupnje stoji: " Ukoliko roba nije na raspolaganju, Prodavatelj će kupca obavijestiti (pismenim putem ili telefonski) o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu." Ako se ja ne varam kada sam ja dobio mail potvrde narudžbe to znači da sam potpisao ugovor s njima, te mi je trgovina dužna isporučiti navedeni proizvod po cijeni koju sam platio preko web shopa? zahvaljujem se na odgovoru, lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Cules8 odgovoreno: 11. ožujak 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 11. ožujak 2015. jel itko zna bar nešto, bilo bi mi veoma korisno... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Cules8 odgovoreno: 21. ožujak 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 21. ožujak 2015. Artikl je ponovo dostupan, na mail mi se nitko ne javlja već tjedan dana premda sam ih obavijestio da su me dužni kontaktirati kada njihov proizvod bude dostupan? Da li itko zna šta da radim? Da li ih mogu prijaviti negdje? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 21. ožujak 2015. Dijeli odgovoreno: 21. ožujak 2015. - Pošaljete pisani prigovor trgovcu u kojem tražite ispunjenje kupoprodajnog ugovora i roka isporuke prema Zakonu o zaštiti potrošača čl. 43(1) i 44(1) Oni odgovore da se radi o očitoj greški i da nisu u mogućnosti to odobriti, ili da jesu (nikad se ne zna). - Nakon toga možete to proslijediti dalje na ADR (dispute resolution), i oni vjerojatno kažu/presude da se radi o očitoj greški. UK: Myth 5 - 'The price tag was wrong, but the retailer has to honour it' Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.