Tricked objavljeno: 4. siječanj 2016. Dijeli objavljeno: 4. siječanj 2016. Poz, ne razumijem u kojem se dijelu Zakon o zaštiti potrošača odnosi na poslovanje putničkih agencija? Konkretno, ako netko kupi putovanje i zatim odustane u roku 14 dana od kupnje, mora li agencija vratiti kompletan iznos ili se iznos vraća prema općim uvjetima agencije? Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 4. siječanj 2016. Dijeli odgovoreno: 4. siječanj 2016. Čini se da pravo na raskid nije ono iz Zakona o zaštiti potrošača zbog čl. 79 (1) 12. Pogledajte Zakon o obveznim odnosima čl. 901, ili ius-info članak. Članak 901. (2) Ako putnik prije početka putovanja raskine ugovor u razumnom roku koji se određuje s obzirom na vrstu aranžmana (pravodobni raskid), organizator putovanja ima pravo samo na naknadu administrativnih troškova. Vaši Opći uvjeti bi mogli vrijediti ako ste ih predočili kupcu, te ako nisu protiv zakona i ako odredbe tih uvjeta nisu nepoštene (unfair). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Tricked odgovoreno: 7. siječanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 7. siječanj 2016. Hvala, to sam i pretpostavio, međutim, u udruzi za potrošače me uporno vraćaju na "pravo na povrat novca u slučaju jednostranog raskida ugovora." Neovisno što je riječ o putovanju, a meni to nikako nema smisla, obzirom na članak 79. i članak 40. Zakona o zaštiti potrošača. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.