Civitatis objavljeno: 27. siječanj 2016. Dijeli objavljeno: 27. siječanj 2016. Štovana/i, kako postupati u primjeru kada za nekretninu postoji više vlasnika, a ista potencijalno predstavlja opasnost od urušavanja? Radi se o objektu u nizu čijim bi se slučajnim urušavanjem mogla stvoriti značajna šteta na okolnim objektima i ulicama. Čija je odgovornost prvog postupanja; vlasnika nekretnine, vlasnika susjedne nekretnine, gradskih službi ili nekog drugog? Hvala unaprijed! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 27. siječanj 2016. Dijeli odgovoreno: 27. siječanj 2016. Čija je odgovornost prvog postupanja; vlasnika nekretnine, vlasnika susjedne nekretnine, gradskih službi ili nekog drugog? Poštovani, Za prijavu nadležim službama, onaj tko smatra da bi se moglo desiti ovo što ste naveli. Kako se ovdje ne radi o gradnji kao takvoj, prijava se vrši prema komunalom redarstvu koje postupa po prijavi, donosi odluke i/ili prosljeđuje građevinskoj inspekciji. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Civitatis odgovoreno: 27. siječanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 27. siječanj 2016. Poštovani, Za prijavu nadležim službama, onaj tko smatra da bi se moglo desiti ovo što ste naveli. Kako se ovdje ne radi o gradnji kao takvoj, prijava se vrši prema komunalom redarstvu koje postupa po prijavi, donosi odluke i/ili prosljeđuje građevinskoj inspekciji. Štovani, hvala vam na odgovoru. Postoji li nadležnost službi da ex ante utvrdi činjenično stanje bez prijave ili su tu samo da post festum utvrde nakon što se sruši? Ima li komunalno redarstvo ikakvu obavezu praćenja ovakve, ili sličnih situacija? Ovisi li daljnji tijek postupanja o rješenju građevinske inspekcije? Zamislimo situaciju u kojoj postoji više vlasnika nekretnine koji nisu financijski sposobni izvesti zahvat. Kako se iz prakse tada postupa? Hvala unaprijed! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 27. siječanj 2016. Dijeli odgovoreno: 27. siječanj 2016. Štovani, hvala vam na odgovoru. Postoji li nadležnost službi da ex ante utvrdi činjenično stanje bez prijave ili su tu samo da post festum utvrde nakon što se sruši? Ima li komunalno redarstvo ikakvu obavezu praćenja ovakve, ili sličnih situacija?! Naravno, s time da su ovlašteni donositi i konkrentne odluke. Ovisi li daljnji tijek postupanja o rješenju građevinske inspekcije? Zamislimo situaciju u kojoj postoji više vlasnika nekretnine koji nisu financijski sposobni izvesti zahvat. Kako se iz prakse tada postupa?Hvala unaprijed! Izvršenje rješenja putem treće osobe će se provesti na odgovornost i trošak izvršenika. Troškovi izvršenja rješenja namiruju se iz državnog proračuna do naplate od izvršenika. No slobodno si možete pogledati zakon http://www.zakon.hr/z/691/Zakon-o-gra%C4%91evinskoj-inspekciji Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Civitatis odgovoreno: 27. siječanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 27. siječanj 2016. Puno vam hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.