Jump to content

VIP ni logike ni pameti


nivica

Preporučene objave

Poz

kao prvo ako sam postao u krivom podforumu molio bih da se prebaci na pravi i isprika, unaprijed...

 

Dakle, probat ću u što kraćim crtama iznijeti svoj problem

 

- 23.12 prošle godine prestajem biti korisnik VIP usluga te me navedeni isključuju iz svoje mreže a isti dan me drugi operater uključuje u svoj sustav

igrom slučaja postao sam VIP korisnik baš na taj dan dvije godine ranije...

 

- na tom zadnjem računu za 12/2016 zaračunata mi je naknada za prijevremeni raskid ugovora, račun plaćam u cijelosti i podnosim prigovor

pisanim putem, dobijam pisani odgovor da me je "sustav krivo knjižio" i da je krivo obračunata navedena naknada te da imam pravo na povrat pretplaćenih sredstava

 

- 04.01. ove godine vraćam u VIP centar modem i onaj digitalni prijamnik i sve kablove i za to dobijam pisanu potvrdu

 

- 09.02. 2016 dobijam račun od VIP-a na iznos od 2,284 i nešto sitno lipa za po stavkama:

1. Jednokratna naknada za HD digitalni prijamnik

2. Jednokratna naknada za modem

i to za obračunsko razdoblje od 01 - 31.01. 2016

 

- od dokumentacije posjedujem:

1. radni nalog (sa brojem) datiran 23.12.2013 kad sam počeo koristit usluge navedenog operatera a ugovor je bio na 24 mjeseca

2. papir sa korisničkim podatcima i pinom koji mi je ostavio radnik koji me je spajao sa gore navedenim datumom

3.odgovor na prigovor na račun, gdje se navodi da je greškom naplaćena naknada za prijevremeni raskid ugovora gdje me se je vodilo do 31.12.2015 umjesto do 14.12.2015

4. potvrdu o predaji (sad vidim da na potvrdi piše "Potvrda o preuzimanju Vip fiksne opreme" :) ) sa datumom od 04.01.2016 a kao razlog povratka je navedeno, "raskid ugovora"

 

malo je reći da sam se prvo šokirao, pa bio ljut, pa se osjećao jadno. pa mogao bih reći da se doslovno "bojim" tog VIP-a jer mi slijedeći mjesec iako nema nikakve osnove, a po meni nema osnove ni za ovaj račun, mogu ponovno poslat nekakav račun, recimo sa iznosom na nekoliko stotina tisuća, miliona ili pitaj boga koliko kuna

 

molio bih pomoć/savjet, što da napravim, kako da se zaštitim od tog i takvog VIP-a i njihovog "sustava koji me je krivo knjižio", kako da se ne osjećam kao Pale sam na svijetu...

 

zahvaljujem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Imate na raspolaganju prigovore, a možete tražiti od Hakoma da im izreče kaznu ako se takve stvari ponavljaju.

 

 

zahvaljujem,

 

kako baš i nemam iskustva sa pisanjem prigovora, za onaj gore spominjani koristio sam šprancu, imam još nekih nedoumica:

 

- koristiti šprancu za prigovor ili ne

- kako poslati prigovor i u koliko primjeraka

- uključiti još "nekog" u ovu priču ili za sad ostat samo na prigovoru

 

hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prigovor možete poslati i e-mailom (vipnet stranica). Možete pogledati primjer 'prigovor na račun' na toj stranici, ali forma nije bitna, bitno je da se vidi tko/čemu/zašto prigovara.

 

Pogledajte rokove i faze za prigovore, tj. Hakom proceduru.

 

Možete kontaktirati Hakom i/ili neko društvo za zaštitu potrošača, ako mislite da treba još nešto poduzeti, ili ako znate više takvih slučajeva. Ne mogu procijeniti da li vam je dovoljno to da se vaš prigovor povoljno riješi.

 

Ako vam je nešto čak i pravilno naplaćeno po ugovoru, lako je moguće da taj ugovor ili opći uvjeti sadrže nepoštene odredbe...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija