Jump to content

Neutemeljena reklamacija


majak1151

Preporučene objave

Nakon primitka računa za obavljenu uslugu, stranka nam je vratila račun uz reklamaciju jer, prema njima, postupak nije obavljen do kraja.

U svom odgovoru objasnili smo da je riječ o postupku u nekoliko etapa. Naša je odrađena, a završnu (vrlo jednostavnu) moraju i mogu obaviti jedino oni sami ( i to mogu bilo kad, postupak ne može propasti ). Naš odgovor nije bio prvi put da stranke čuju za to. Mi ne bi ulazili u taj posao bez da strankama objasnimo cijeli postupak, i nemoguće je da nisu znali, no, pošto je dogovor bio usmen, ne možemo ništa dokazati.

Mislili smo poslati opomenu pred tužbu. Kakve su nam šanse da naplatimo taj račun?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija