Liburn objavljeno: 18. lipanj 2016. objavljeno: 18. lipanj 2016. "Operatori često nude svoje usluge na način da uključe određeno promotivno razdoblje korištenja, pa tako korisnici mogu koristiti uslugu po znatnoj nižoj cijeni ili čak besplatno. Tom prilikom korisnik potpisuje zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa ili ugovara uslugu putem telefona ili interneta te, ako ne želi u konačnici plaćati uslugu po punoj cijeni i biti u pretplatničkom odnosu, prije isteka promotivnog razdoblja mora raskinuti ugovor. Navedeno je potrebno jer je potrošač ugovorio uslugu na 24 ili 12 mjeseci, ali ugovor počinje teći tek nakon isteka promotivnog razdoblja. Ako se ugovor raskine prije isteka roka, potrošač neće morati plaćati nikakve penale. Operator je obvezan obavijestiti korisnika o isteku promotivnog razdoblja pet dana prije roka." To je sa stranice HAKOM-a, česta pitanja. Može mi li netko reći na koji se to točno zakon odnosi? Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.