Jump to content

Prometna nesreca


klaic.lucija112

Preporučene objave

Postovani, 

u 10.mj prosle godine udario me automobil na zebri, a napuhala sam 0,8 promila. Nakon toga dobila sam kaznu od 2500 kn sto nisam platila nego sam pisala zalbu tj. ne ja osobno vec odvjetnik koja je bila odbijena prvo a zatim je cijeli postupak "stavljen" na razmatranje. Kako sam student i krecem na faks ubrzo i to selim podosta daleko od doma a nisam bas financijski u najboljem stanju zanima me hoce li se desiti to da mi fina zablokira racun na banci zbog one ne placene kazne na koju sam se zalila jer onda necu moci placati stanarinu i spavat cu na cesti i takoder me zanima hocu li ako dode do sudenja posto je odvjetnik tuzio covjeka koji me udario morati osobno doci na sudenje ili moze odvjetnik umjesto mene posto idem dosta daleko od doma na faks i necu bas biti u mogucnosti dokaziti doma kamoli na sudenje. Hvala:)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nemoguće je da žalba bude odbijena, pa onda kasnije opet razmatrana. Odvjetnik bi ti trebao točno reći u kojoj je fazi, a možeš i osobno nazvati sud i vidjeti u kojoj fazi je postupak (arhiviran, u tijeku, u izvršenju...).

Što se drugog postupka, ovisi o tijeku postupka i nemoguće je reći unaprijed, ali sigurno ćeš barem jednom morati doći na sud da bi te druga strana mogla ispitati.

S obzirom da imaš odvjetnika, sve bi to trebala pitati njega i trebao bi ti objasniti na način da ti bude jasno i da nemaš nikakvih sumnji. Zato ga i plaćaš.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti