Royal objavljeno: 4. studeni 2017. objavljeno: 4. studeni 2017. Problem je slijedeći. Prije 9 godina kupio sam lim za krovište od tvrtke koja se bavi proizvodnjom i prodajom istog. Montaža lima izvedena je od druge tvrtke -obrta. Prije 2 godine počela je odpadati boja sa lima i to u potpunosti. Potrebno je promijeniti kompletan lim krovišta Garancija na boju je 10 godina. Obavijestio sam tvrtku kod koje je lim kupljen o problemu ,te je pokrenut postupak reklamacije.Prodavatelj mi ne priznaje sav materijal koji je potrebno promijeniti ,nego samo dijelom. Također zbog ponovne demontaže starog i montaže novog lima imam kolateralne troškove od cca 30.000 za koje prodavatelj ne želi niti čuti. Napominjem da su ti troškovi nastali samo zbog reklamacije boje na limu kojeg je potrebno promijeniti. Zanima me postoji li opravdani razlog i šansa za podizanje tužbe za nadoknadom troškova zbog nastale situacije. Troškovi nepriznavanja dijela materijala koji prodavatelj ne priznaje (a isto je predmet reklamacije) i radova koji će biti potrebni za promjenu će iznositi oko 35000 kuna. Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.