Jump to content

Rjesenje o prekrsaju


anonimno

Preporučene objave

Kad sam napravio prekrsaj sam pisao prigovor na prekrsajni nalog i od toga je proslo dvije i pol godine. Koliko sam ja bio skuzio, prekrsajni nalog je samo formalne naravi i ne treba ga obrazlagati. Medjutim, ja sam napisao da nisam u mogucnosti platiti kaznu da sam redoviti student i trazio da mi se novcana kazna zamijeni radom za opce dobro. I proslo dvije godine od toga i ja pomislio da je to otislio u zastaru. I sada, dvije i pol godine od prekrsaja ja dobio rjesenje (odbili mi prigovor, da nisam prilozio dokaze da sam student) i to su KAO donijeli odluku na sjednici koja je bila prije sedam mjeseci (dakle mjesec dana prije zastare) i onda im KAO treba sedam mjeseci da mi to posalju... i nije im neka finta. Ono sto me zanima je da li se ja mogu kako zaliti ili je to gotovo i da li im mozda mogu priloziti negdje dokaze da sam stvarno student i koji mi je rok za to? Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako sam dobro shvatila radi se o novčanoj kazni u iznosu od 500,00 kn i troškovima od 150,00 kn. naime, visoki prekršajni sud ne zamjenjuje novčanu kaznu radom za opće dobro na slobodi. kad ste tu kaznu dobili, odnosno taj prekršajni nalog niste se trebali žaliti već samo čekati poziv od nadležnog prekršajnog suda, te se očitovati o radu za opće dobro na slobodi, tj. pristati na takovu zamjenu. još uvijek to možete.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mi mozete malo objasniti o tuzbi na antidatirano rjesenje ustavnom sudu, kako se to radi odn. gdje mogu procitati?

 

Ja se nisam na nista zalio, samo sam bio napisao prigovor na prekrsajni nalog. Koji su oni shvatili kao zalbu. Tako su napisali. Meni to nije jasno.

 

S rjesenjem nisam dobio nikakve uplatnice ni nista. Sto onda, da samo cekam?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mi mozete malo objasniti o tuzbi na antidatirano rjesenje ustavnom sudu, kako se to radi odn. gdje mogu procitati?