Jump to content

Državna stipendija u poreznoj osnovici?


georgee

Preporučene objave

dakle, situacija je sljedeća. redoviti sam student, staroj sam porezna olakšica jer sam uzdržavano dijete. no uzdržavanim se smatram samo do iznosa od 10800kn. drugim riječima, stara na koju sam prijavljen, morat će vratit iznos porezne olakšice, odnosno mjesečni iznos olakšice pomnožen sa 12. sve ok.

no, zanima me hoće li se u poreznu osnovicu uračunat i državna stipendija, kao stipendija koja je osigurana iz sredstava državnog proračuna, koju primam? znam na jednom konkretnom primjeru da je gradska stipendija ulazila u poreznu osnovicu (doduše, prošle godine kad se stipendije nisu oporezivale do iznosa od 1200kn, a moja državna iznosi 500kn mjesečno), ali kvragu, iako predmnijevam da je odgovor potvrdan, ne bi li to bilo prelijevanje iz šupljeg u prazno? :place:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prema odredbi članka 53. stavak 2. Pravilnika o porezu na dohodak, pri utvrđivanju prava na osobni odbitak za uzdržavane članove uže obitelji i djecu odnosno pri utvrđivanju iznosa od 10.800,00 kuna godišnje, ne uzimaju se u obzir primici . prema posebnim propisima po osnovi socijalnih potpora, doplatka za djecu, opremu novorođenog djeteta i obiteljskih mirovina koje primaju djeca nakon smrti roditelja.

 

Dakle,nažalost, stipendija bez obzira tko je isplatitelj ulazi u obzir pri utvrđivanju prava na osobni odbitak za uzdržavanog člana obitelji.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×