anonimno objavljeno: 21. studeni 2006. Dijeli objavljeno: 21. studeni 2006. Poštovani, načuo sam nešto o Zakonu o zaštiti potrošača i Zakonu o obveznim odnosima i interesira me da li HEP može potraživati ispravljanje vlastite pogreške koju su priznali unazad 30 mjeseci, na način da me terete, odnosno, traže da platim račune za potrošnju el. energije jer su krivo upisivali očitanje brojila iako sam ja uredno plaćao rate koje su oni slali na naplatu. Prošli mjesec sam im ja ukazao na pogrešku koja traje od 2003. godine, jer su mi poslali da moram platiti 8 500 kn za svo vrijeme unazad??? Unaprijed hvala. Željko Maček zeljko@bluebottle.com Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 22. studeni 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 22. studeni 2006. istaknite prigovor zastare i ne mogu vam nista jer ne priznajete dug. ne smiju vas iskljuciti, a ako naprave odgovarati ce za naknadu stete. ako vas tuze za taj iznos samo istaknite prigovor zastare Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
PlavoMore odgovoreno: 22. studeni 2006. Dijeli odgovoreno: 22. studeni 2006. Usput, kada nastaje zastara za pružene usluge HEP-a i sličnih "opskrbljivača kućanstva"? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 22. studeni 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 22. studeni 2006. protekom roka od 1g. od dospjeća ako nisu utuzili. za ostale je 3g. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.