aladin9 objavljeno: 12. prosinac 2019. Dijeli objavljeno: 12. prosinac 2019. Pozdrav, zbog neredovitog plaćanja isključena je voda u stanu-kući za odmor a što saznajem tek nakon prodaje istog,odnosno,kupac-novi vlasnik me obavještava o tome prilikom prenosa režija na svoje ime. Od davatelja usluge konkretno Ponikve Krk nisam dobio nikakvu obavijest da su isključili vodu,i dalje je fiksna naknada naplaćivana pa me zanima da li se ista smjela naplaćivati ako je došlo do isključenja. telefonskim kontaktom s navedenim davateljem usluge bili su vrlo neljubazni te mi nisu htjeli dati nikakvu informaciju kada je i zašto bez obavijesti voda isključena s obrazloženjem da više nisam vlasnik pa nemam pravo na nikakve informacije iako se traženo odnosi na razdoblje kada sam bio vlasnik. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 12. prosinac 2019. Dijeli odgovoreno: 12. prosinac 2019. Predlažem da im se obratite zahtjevom za pristup informacijama, ako ni na koji drugi način, po Zakonu o pravu na pristup informacijama, tražeći da Vam se očituju jeste li i koliko dužni za vodu. aladin9 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.