s1979 objavljeno: 10. studeni 2020. Dijeli objavljeno: 10. studeni 2020. Pozdrav, Tele2 je od nedavno uveo ograničenje brzine interneta na smiješnih i neupotrebljivih 2MBps nakon potrošenih 200GB prometa. Inicijalna tarifa koja se je godinama reklamirala je navodila neograničen internet i brzinu, tj. tek nakon potrošenog 1TB prometa su spuštali brzinu na 1MBps i to u večernjim satima. Dakle, uslugu koju su dugo godina reklamirali je uzelo jako puno ljudi upravo iz razloga što se ne moraš brinuti o tome koliko trošiš prometa. Sada su jednostranom odlukom to promijenili iako je cijena usluge ostala ista. U uvjetima korištenja koji su vrijedili 2017. doduše piše da oni zadržavaju pravo promjene uvjeta, no da li je to baš tako dozvoljeno i po zakonu? Jer ispada da te navuku na nešto a onda promijene uvjete usluge. Po meni bi onima koji i dalje imaju ugovorenu uslugu trebali ostati uvjeti iz dana kada je usluga dogovorena, a eventualno novim korisnicima onda raditi ograničenja. Ima li ovdje kakvih osnova za nekakvu prijavu, tužbu? Ja to gledam da sam kupio proizvod koji više nije to što je; kao da kupiš auto sa 150KS a onda ti nakon 5 godina u servisu "skinu" 50KS, skinu zadnje siceve i sl.... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 10. studeni 2020. Dijeli odgovoreno: 10. studeni 2020. Suprug je nasjeo na istu stvar, ali kao što primjećujete u obavijesti koju ste o tome dobili, do 31.12.2020. godine možete raskinuti ugovor bez penala, jedino, po našem iskustvu, naplaćuju Vam router koji ste od njih otkupili, a ne, kao što je kod drugih teleoperatera, unajmili pa vraćate. Dakle, nema zadržavanja istih uvjeta, ali možete raskinuti ugovor kao posljedicu promjene uvjeta pod kojima ste sklopili ugovor. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.