Ksilipet objavljeno: 25. siječanj 2021. Dijeli objavljeno: 25. siječanj 2021. Poštovani, imam dva hipotetska pitanja vezana za Zakon o fiskalizaciji prometu gotovinom NN 133/12, konkretno članak 11. stavak 2 koji se odnosi na Interne akte o pravilima slijednosti numeričkih brojeva računa i poslovnim prostorima. Moje prvo pitanje pitanje se odnosi na Interni akt o pravilima slijednosti: da li se može interni akt čuvati u digitalnom obliku, ovjeren elektronskim potpisom/pečatom, bilo na internet Cloudu poduzeća kojem poslovnica ima pristup ili na računalu ili vanjskom disku unutar poslovnice odnosno da li će to kontrola Porezne uprave uvažiti ili je za potrebe kontrole nužno da odluke budu baš u papirnatom obliku? Moje drugo pitanje odnosi se na izmjene u poslovnici, odnosno pisanje Dopuna Odluke o slijednosti koje se primjerice odnose na otvaranje nove blagajne ili dodavanja/brisanja djelatnika iz blagajne: da li može poduzeće donijeti jedan Interni akt o pravilima slijednosti u kojem se navode općeniti podaci o poslovnici i onda prilikom sljedeće dopune odluke o slijednosti se pozvati na taj izvorni akt s tim općenitim podacima ili svaka odluka mora nanovo sadržavati sve podatke ispočetka? Unaprijed hvala na odgovoru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 28. siječanj 2021. Dijeli odgovoreno: 28. siječanj 2021. Može, potrebno da je da odluka postoji. Što se tiče dopune, po mom mišljenju može na oba načina, to nije pravno pitanje već računovodstveno. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.