Jump to content

prigovor na prekrsajni nalog


anonimno

Preporučene objave

ovako,radi de o sljedecem.

ostao sam bez vozacke zbog utjecaja alkohola, prije 6 dana.

sada me zanima.pise u nalogu da kaznu trebam platit u roku od 8 dana,te da dobijam 3 kaznena boda i oduzimanje na 3 mj. vozacku.

Ja se zelim zaliti, zbog okolnosti da sam student,prvi prekrsaj ovakve prirode,napuhao sam 0.6...

Policajac koji me je zaustavio rekao mi je da ce mi sudac odrediti koliko ostajem bez vozacke.Sad to mi nije jasno kako ce doc do suca ako ne nepisem zalbu, a on mi je rekao da to nema veze.

da u savkom slucaju idem kod suca?to bas nije tocno?

te vas molim da mi pomognete?

kaj da radim?

hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

policajac je u pravu. ako uložite ili ne uložite žalbu završit ćete na sudu. u prvom slučaju će se provest redovan prekršajni postupak (saslušanje vas, svjedoka ako ih ima, policajca), te će se donijet rješenje na koje ćete imati pravo žalbe. u drugom slučaju ćete za svoju kaznu ići na izvršenje, tj. pozvat će vas na plaćanje kazne, zatvor ili ako se radi o novčanoj kazni do 500,00 kn pozvat će vas da se očitujete o radu za opće dobro na slobodi. gore ste naveli da se radi o prekršajnom nalogu, pa bi bilo dobro da uložite prigovor na nalog, te da u redovnom postupku ističete da ste dosad nekažnjavani, student, te da nije visoka koncentracija alkohola. ne moram vas podsjećati da ste mogli nekoga ugroziti svojim ponašanjem u prometu, tj. alkoholiziranošću. u svakom slučaju "ponizno" molite da vam se uvaže gore navedene okolnosti, te da vam se možda i vozačka izrekne uvjetno. sretno i javite kako je bilo. :-D

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

u svakom slučaju "ponizno" molite da vam se uvaže gore navedene okolnosti, te da vam se možda i vozačka izrekne uvjetno.

 

ne moze to pri ovom prekrsaju, niti moze manje od 3 mjeseca.