dakky objavljeno: 9. lipanj 2021. Dijeli objavljeno: 9. lipanj 2021. Postoje li po "defaultu" kakve pravne obveze trgovina, distributera, uvoznika prema krajnjim kupcima? Dakle konkretna situacija: u prvom mjesecu naručen komad od firme iz Nizozemske bez kojeg se ne može početi raditi. Planirani rok isporuke je bio 2 mjeseca. U međuvremenu se taj rok povećao na sada skoro 6 mjeseci, komad još nije isporučen i ne zna se kada će biti. Uvoznik tj. ta firma za EU kaže doslovno da ne zna, svaki mjesec ponavlja "valjda ovaj mjesec" i tako meni oprema stoji i čeka taj komad kojeg nema... Mogu zatražiti povrat novca odnosno refund i vjerojatno ga dobiti, ali to ne dolazi u obzir jer onda propada cijeli posao. A čekati ovako mogu onda još mjesecima ako ne i godinama. Ima tko kakvu ideju? Znači, taj komad mi treba, ne mogu bez njega, ne postoji druga firma koja ga može nabaviti ili napraviti, tako da refund otpada. Postoji li kakav razuman rok za isporuku poslije kojeg se može tužiti za nastalu štetu s obzirom da ništa slično nije potpisano... Ili jednostavno sjedi i plači, drugi put razmišljaj kod koje firme naručuješ stvari i gledaj da sve bude crno na bijelo skupa s definiranim datumima isporuke... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 17. lipanj 2021. Dijeli odgovoreno: 17. lipanj 2021. Ako ne postoji drugi dobavljač za to, onda nemate druge nego sjesti i plakati. Naknadu štete ne možete od njih tražiti ako oni nisu krivi za produljenje roka. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dakky odgovoreno: 17. lipanj 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 17. lipanj 2021. A to sam i mislio. Malo bez veze da se tako može poslovati u današnje vrijeme. Uzmeš novce od kupaca za pre-order, navedeš "kada bi trebalo" (tzv. ETA) biti dostupno, ako ne bude, nudiš povrat sredstava ili čekanje u nedogled. Besplatni kredit s 0% kamate. Ili još gore, ono što je AstraZeneca napravila s EU i Australijom. Uzeli novce od EU za cjepivo, a prodali Australiji za veći iznos. Ponudili EU povrat novca... A u tom slučaju ako se dobro sjećam je EU zaustavila isporuku Australiji... što bi imalo smisla kad bi se primjenjivalo na sve... Jer ovi moji gore navedeni su komotno mogli preprodati moj pre-order po trostrukoj cijeni i zato ne isporučiti meni obećanu robu. Dokazati nažalost nemoguće. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.