Ksilipet objavljeno: 20. srpanj 2021. Dijeli objavljeno: 20. srpanj 2021. Pozdrav, našla sam se u jednoj zaista bedastoj situaciji u kojoj mi je stvarno sada jako prekipjelo. U posljednjih nekoliko mjeseci zaprimila sam nekoliko poziva od HT-a s nekakvom ponudom u kojoj bih kao prešla s bonova na pretplatu i svaki puta sam ih odbila i napomenula da ne želim da me ponovno zovu jer mi odgovara ovako kako je i ne želim ništa mijenjati i da neka to zabilježe u svojoj bazi. Danas je bila višnja na šlagu gdje sam opet dobila poziv, za istu stvar, samo što je djelatnik to zapakirao kao nešto drugo, a kada sam počela postavljati pitanja onda je postalo jasno da se radi o onome što sam već par puta odbila. Poslala sam ovaj puta e-mail HT-u s molbom da me više ne zovu, čekam odgovor. Ono što mene zanima, da li postoji kakva pravna regulacija koja omogućuje da ovo uznemiravanje prestane? Ako ja ne želim da me neka pravna osoba zove i opetovano spama sa svojim ponudama, da li postoji nekakav pravni okvir koji mene kao potrošača može zaštititi od ovog napastovanja? Lijepi pozdrav, Kristina Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
scvrtil6 odgovoreno: 21. srpanj 2021. Dijeli odgovoreno: 21. srpanj 2021. Postoji Registar "NE ZOVI", otvorite stranicu HAKOM-a, morate predati zahtjev svom operateru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ksilipet odgovoreno: 1. rujan 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 1. rujan 2021. Na 21. 07. 2021. at 9:46, scvrtil6 je napisao: Postoji Registar "NE ZOVI", otvorite stranicu HAKOM-a, morate predati zahtjev svom operateru To je za korisnike na pretplatu, ja sam na bonove i nikako da ih dobijem da me prestanu zvati. Poslala sam im e-mail i nula bodova, u potpunosti to ignoriraju. Sada su malo prije ponovno zvali. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
scvrtil6 odgovoreno: 1. rujan 2021. Dijeli odgovoreno: 1. rujan 2021. Otvorite stranicu HAKOM gdje imate upute o registru NE ZOVI, mislim da ima neki obrazac kao zahtjev Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 1. rujan 2021. Dijeli odgovoreno: 1. rujan 2021. prije 2 sati , Ksilipet je napisao: To je za korisnike na pretplatu, ja sam na bonove Ovo ne bi bilo točno. Naime, korisnik telefonskog broja je svaki potrošač kojem je operator javne govorne usluge dodijelio telefonski broj i s kojim ima sklopljen pretplatnički ugovor ili se nalazi u korisničkom odnosu unaprijed plaćene usluge. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
scvrtil6 odgovoreno: 1. rujan 2021. Dijeli odgovoreno: 1. rujan 2021. Činjenica je da na stranicama HAKOM-a postoje obrasci za upis u registar NE ZOVI, po meni bilo kojeg broja ali svom operateru. Zahtjev se šalje isključivo poštom ili osobno operateru u poslovnici Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.