Janko Strižić objavljeno: 1. veljača 2007. Dijeli objavljeno: 1. veljača 2007. Hmmmm... Gdje točno da počnem... Dana 3.6.2006. godine moja supruga je postala korisnikom MaxAdsl usluge start koja je uključivala i Ipod. Dobila je korisničko ime, login pass i instalacijski Cd. Postoji i broj ugovora koji govori da je dana 3.lipnja 2006. postala korisnikom MaxAdsl usluge. Moguće se pod tim pristupnim podacima i ulogirati na Netu. ALI... Do dana današnjeg nitko nije došao postaviti opremu. Služba za korisnike nam stalno mulja, lokalni monter nas pokušava stornirati ali mu netko iz više instance to ne dozvoljava jer su se navodno JAAAKO zaletjeli. Mi to sve nismo trebali dobiti jer kao nemaju tehničke mogućnosti za spajanje adsl-a. Ali mi smo to sve dobili. I mi smo već 7 mjeseci ni na nebu ni na zemlji. Stalno nam lažu i muljaju, a nikako da dobijemo odgovor kada ćemo moći koristiti uslugu koju na papiru koristimo već punih 7 mjeseci. Naime, meni je puko film. I razmišljam o tužbi. I sad mi treba savjet. kako dalje? Jel ima osnove za tužbu - da me ne samelju!! Ili da jednostavno budem i dalje uporan, pošaljem pismo svim medijima i da se nadam nekakvom ??? rješenju! Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
notarica odgovoreno: 2. veljača 2007. Dijeli odgovoreno: 2. veljača 2007. Ja bih na vašem mjestu angažirala odvjetnika, koji će im poslati Opomenu pred tužbu. Ako ih ni to ne uplaši, osnove za tužbu, kako ste to opisali, prema ugovoru ima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Janko Strižić odgovoreno: 5. veljača 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 5. veljača 2007. Puno vam hvala na savjetu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Plus15 odgovoreno: 6. veljača 2007. Dijeli odgovoreno: 6. veljača 2007. Mislim da bi prvo trebalo provjeriti da li u Ugovoru ili u nekim Općim uvjetima koji su možda priloženi uz ugovor (ili negdje objavljeni - na internetu npr.), piše da nisu dužni instalirati opremu, odnosno izvršiti uslugu iz ugovora, ukoliko se nalazite u području koje ADSL usluga ne pokriva. Čuo sam od više ljudi da su imali problem sa time da li spadaju ili ne u područje gdje oni mogu instalirati uslugu. Što se tiće osnova za tužbu, možda ga i imate, ali što ako ne postoje tehnički uvjeti za instalaciju kod vas. Onda adsl nećete dobiti već jedino možete tražiti neku naknadu štete što su sklopili ugovor iako su morali znati da vam ne mogu dati uslugu. Kako bi se odmjerila takva naknada nitko nema pojma, ali da bi spor trajao i koštao to je vjerojatno. Možda bi stvarno bilo dobro posjetiti odvjetnika da vam on to ocijeni i da vam objasni što je realno, ali ja se ne bi zanosio velikim izgledima za tužbu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
gala odgovoreno: 6. veljača 2007. Dijeli odgovoreno: 6. veljača 2007. Javite se udrugi za zaštitu potrošača. Vidjela sam da su rješevali slične slučajeve. Moguće je da vaša centrala jednostavno nema više mjesta za nove priključke pa zato nisu došli. Al to bi trebali reći prilikom podnošenja zahtjeva. Inače vas obmanjuju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Janko Strižić odgovoreno: 8. veljača 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 8. veljača 2007. Hvala još jednom svima. Naime, meni je ovo sve jasno glede ugovora i tehničkih mogućnosti. Ali stvar je u tome - ne znam da li sam to naveo u prvom postu - ONI SU MENE ZVALI. Nakon što sam podnio 2 zahtjeva koji su bili stornirani početkom godine, oni su mene nazvali 3.6.2006. i rekli da mogu doći podnesti zahtjev što sam ja istog dana i učinio. Po njima tada NIJE BILO tehničkih nedostataka, što su mi izričito rekli i preko službe za korisnike i na šalteru kod podnošenja zahtjeva. Znači ono što mene ljuti je činjenica da me već 8 mj imaju za budalu. Ja bih se možda već snašao na neki drugi način, ali pošto su me razveselili svojim pozivom, odlučio sam adsl uzeti preko njih. I eto što sam dobio ... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Tuljo odgovoreno: 9. veljača 2007. Dijeli odgovoreno: 9. veljača 2007. raskinite ugovor i odite drugom operateru i nemojte trpiti monopol T-coma :čekić: Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.