Jump to content

Upitna vjerodostojnost konto kartice


dinamit_ash

Preporučene objave

Poštovani, imam malo složeniju situaciju pa se ispričavam zbog dužeg pitanja.

Kao vanjski informatičar, pozvan sam u jedno komunalno poduzeće kako bi pomogao šefici računovodstva raskopati "čudne brojeve"...

U to vrijeme, za izdavanje računa i evidentiranje uplata koristio je se program koji nije računovodstveni. Zaposlenica je izdavala račune i uvozila bankovne izvode. Zbog krivog načina korištenja programa (gospođa nije otvorila novi naplatni uređaj za izdavanje grobnih naknada, ponovili su se brojevi računa u knjizi IRA... itd. uglavnom, bilo je more grešaka, od informatičkih do račnovodstvenih)

Naknadnim provjerama je utvrđeno da je navedena zaposlenica, među ostalim, vezala tuđe uplate za račune izdane vlastitom mužu (tj. svom kućanstvu) i time zatvarala njegova dugovanja, dok je stvarnim platiteljima i dalje bio evidentiran dug. 

Po otkriću da konto kartice nisu točne tj. da ne možemo vjerovati iznosu dugovanja pojedinih korisnika usluga, stopirali smo pokretanje ovršnih postupaka, iako je navedena zaposlenica inzistirala da se zatečeno stanje prebaci u novi, ovaj put pravi, računovodstveni program.

Navedena zaposlenica je naknadno dobila otkaz zbog skrivljenog ponašanja, sad ide sudski postupak o zakonitosti otkaza, imamo hrpu dokaza, ništa zabrinjavajuće.

Moje pitanje zapravo glasi: Jesmo li smjeli stopirati pokretanje ovrha prije provjere svih izvoda, svih godina poslovanja, jer se radi o režijskim plaćanjima, zastara nastupa nakon godinu dana za fizičke i 3 godine za pravne osobe. 

Ako bude opravdan otkaz, a jeste, dali je navedena zaposlenica odgovorna za štetu nastalu zastarom (ukoliko se na zastaru pozove korisnik jer je njeno skrivljeno ponašanje direktno izazvalo kaos s naplatom.

 

Hvala unaprijed uz isprike na dužini posta. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Na 28. 02. 2022. at 12:48, dinamit_ash je napisao:

Moje pitanje zapravo glasi: Jesmo li smjeli stopirati pokretanje ovrha prije provjere svih izvoda, svih godina poslovanja, jer se radi o režijskim plaćanjima, zastara nastupa nakon godinu dana za fizičke i 3 godine za pravne osobe

Da, jer bi se mogli upustiti u neosnovani sudski spor.

Na 28. 02. 2022. at 12:48, dinamit_ash je napisao:

Ako bude opravdan otkaz, a jeste, dali je navedena zaposlenica odgovorna za štetu nastalu zastarom (ukoliko se na zastaru pozove korisnik jer je njeno skrivljeno ponašanje direktno izazvalo kaos s naplatom.

Da, ali treba dokazati njenu odgovornost.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija