Jump to content

Što valja poduzeti da bi...


anonimno

Preporučene objave

Ukratko, nedavno sam narucio i kupio knjige od www.booksexlibris.com iz Rijeke. Ex Libris je antikvarijat i izdavastvo.

 

Cijena knjiga: 220 kn

Postarina: 120 kn

 

Problem:

Knjige koje su mi poslali bile su ostecene na uglovima, tvrdi uvez na vise mjesta "ogreban", na rubovima su potpuno pozutjele...

 

Odmah sam javio stanje knjiga. No, na kraju rekli su da cu dobiti nove knjige... Navodnu su ih poslali, ali ja knjige nisam dobio.

 

O meni:

Zivim u Njemackoj. Vjerujem da su sve svjesno i namjerno ucinili.

 

Sto valja poduzeti?

Prije nego ovaj slucaj prijavim policiji i poreznoj upravi (jer nisam dobio racun za knjige), zanima me da li ima jos neka bezbolnija opcija?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Možete se žaliti npr. Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača-Savezu udruge za zaštitu potrošača Hrvatske "Potrošač" društvo "Potrošač"

 

http://www.sigmacentar.hr/broj10/strana4.html

 

POTROŠAČ - DRUŠTVO ZA ZAŠTITU POTROŠAČA HRVATSKE

Ilica 48 /III

10 000 Zagreb

Tel: 01/483 58 89

Tel/fax: 01/483 58 88

Email: drustvoz@inet.hr

 

ili

 

http://www.potrosac.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=11&Itemid=36

 

gdje imate i ogledni primjerak pritužbe.

;-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Postovani,

nasi vjerni kupci su nas obavijestili o prigovoru na nas rad na Vasem forumu i ovom prigodom bih zelio obrazloziti problem cijenjenog gospodina iz Njemacke.

Naime, duboko se ispricavamo zbog spomenutog dogadjaja. Devet knjiga koje je kupac kupio kostaju 20, odnosno 30 kn po knjizi (snizene sa 96-180 kn). Dakle, radi se o znacajnom popustu. S druge strane, mi smo antikvarijat knjiga (dakle, bavimo se sa rabljenim knjigama) i normalno je ocekivati da knjige nece biti nove, no za ostecenja knjiga koje su se dogodile u transportu mi naprosto nismo odgovorni, a knjige su bile iznimno dobro upakirane i zamotane. S druge strane, priznajemo da smo odgovorni za nedostatak napomene (zbog radova na web stranici) na nasoj web stranici da je knjižni blok na rubon+vima požutio.

Cijenjenom kupcu smo prije dva tjedna poslali druge knjige te se nadamo da ce kupac biti zadovoljan s njima.

Glede racuna, knjige je platila druga osoba, a ne on tako da racun ne mozemo izdati kupcu iz Njemacke, već osobi koaj ih je platila.

Opet, duboko se ispricavamo zbog dozivljene neugodnosti nasega kupca. U deset godina nasega rada ovo je prvi takav slucaj. Ovaj prigovor je nama vrlo koristan kako bismo poboljsali kvalitetu nase usluge.

 

S postovanjem i zahvalnoscu,

 

Za Ex libris

Zoran Grozdanov

www.booksexlibris.com

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija