anonimno objavljeno: 13. veljača 2007. Dijeli objavljeno: 13. veljača 2007. Ukratko, nedavno sam narucio i kupio knjige od www.booksexlibris.com iz Rijeke. Ex Libris je antikvarijat i izdavastvo. Cijena knjiga: 220 kn Postarina: 120 kn Problem: Knjige koje su mi poslali bile su ostecene na uglovima, tvrdi uvez na vise mjesta "ogreban", na rubovima su potpuno pozutjele... Odmah sam javio stanje knjiga. No, na kraju rekli su da cu dobiti nove knjige... Navodnu su ih poslali, ali ja knjige nisam dobio. O meni: Zivim u Njemackoj. Vjerujem da su sve svjesno i namjerno ucinili. Sto valja poduzeti? Prije nego ovaj slucaj prijavim policiji i poreznoj upravi (jer nisam dobio racun za knjige), zanima me da li ima jos neka bezbolnija opcija? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mrljavac odgovoreno: 14. veljača 2007. Dijeli odgovoreno: 14. veljača 2007. Možete se žaliti npr. Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača-Savezu udruge za zaštitu potrošača Hrvatske "Potrošač" društvo "Potrošač" http://www.sigmacentar.hr/broj10/strana4.html POTROŠAČ - DRUŠTVO ZA ZAŠTITU POTROŠAČA HRVATSKE Ilica 48 /III 10 000 Zagreb Tel: 01/483 58 89 Tel/fax: 01/483 58 88 Email: drustvoz@inet.hr ili http://www.potrosac.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=11&Itemid=36 gdje imate i ogledni primjerak pritužbe. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 14. veljača 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 14. veljača 2007. Divno! To sam trazio! Puno hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mrljavac odgovoreno: 14. veljača 2007. Dijeli odgovoreno: 14. veljača 2007. Nema na čemu. Pa zato smo tu da pokušamo pomoći savjetom u okviru svog znanja ili iskustva. Pozdrav. :xwave: Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Grozdanov odgovoreno: 17. veljača 2007. Dijeli odgovoreno: 17. veljača 2007. Postovani, nasi vjerni kupci su nas obavijestili o prigovoru na nas rad na Vasem forumu i ovom prigodom bih zelio obrazloziti problem cijenjenog gospodina iz Njemacke. Naime, duboko se ispricavamo zbog spomenutog dogadjaja. Devet knjiga koje je kupac kupio kostaju 20, odnosno 30 kn po knjizi (snizene sa 96-180 kn). Dakle, radi se o znacajnom popustu. S druge strane, mi smo antikvarijat knjiga (dakle, bavimo se sa rabljenim knjigama) i normalno je ocekivati da knjige nece biti nove, no za ostecenja knjiga koje su se dogodile u transportu mi naprosto nismo odgovorni, a knjige su bile iznimno dobro upakirane i zamotane. S druge strane, priznajemo da smo odgovorni za nedostatak napomene (zbog radova na web stranici) na nasoj web stranici da je knjižni blok na rubon+vima požutio. Cijenjenom kupcu smo prije dva tjedna poslali druge knjige te se nadamo da ce kupac biti zadovoljan s njima. Glede racuna, knjige je platila druga osoba, a ne on tako da racun ne mozemo izdati kupcu iz Njemacke, već osobi koaj ih je platila. Opet, duboko se ispricavamo zbog dozivljene neugodnosti nasega kupca. U deset godina nasega rada ovo je prvi takav slucaj. Ovaj prigovor je nama vrlo koristan kako bismo poboljsali kvalitetu nase usluge. S postovanjem i zahvalnoscu, Za Ex libris Zoran Grozdanov www.booksexlibris.com Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.