Jump to content

Unaprijed plaćeni proizvod - rast cijene


Sempervivum

Preporučene objave

Pozdrav svima,

Može li maloprodajna tvrtka zahtijevati od kupca da prilikom preuzimanja proizvoda - koji je unaprijed plaćen u cijelosti - plati razliku u cijeni, zbog koje je došlo uslijed dizanja cijene svih proizvoda. Podizanje cijena dogodilo se u roku dva dana od narudžbe/plaćanja i preuzimanja proizvoda i nije bilo najavljeno. (Sve u okrilju današnje situacije prelaska na Euro).

Ne fokusiram se na iznos ili na traženje povrata, iako smatram kako  smo mi građani HR ionako previše popustljivi!

Naime, krši li tvrtka koju zakonsku odredbu takvim postupkom?

Hvala i lijep pozdrav

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 3 sati , Sempervivum je napisao:

Pozdrav svima,

Može li maloprodajna tvrtka zahtijevati od kupca da prilikom preuzimanja proizvoda - koji je unaprijed plaćen u cijelosti - plati razliku u cijeni, zbog koje je došlo uslijed dizanja cijene svih proizvoda. Podizanje cijena dogodilo se u roku dva dana od narudžbe/plaćanja i preuzimanja proizvoda i nije bilo najavljeno. (Sve u okrilju današnje situacije prelaska na Euro).

Ne fokusiram se na iznos ili na traženje povrata, iako smatram kako  smo mi građani HR ionako previše popustljivi!

Naime, krši li tvrtka koju zakonsku odredbu takvim postupkom?

Hvala i lijep pozdrav

 

Radi se o ugovornom odnosu. Ugovor je sklopljen i isplaćena je cjelokupna kupovnina. Ako nije ugovoreno da se cijena može promijeniti onda nema nikakve osnove zahtijevati od kupca da dodatno nešto plati samo zato što su cijene porasle. Ugovori se moraju poštivati, a postoji i rizik poslovanja. U svakom slučaju, postoji osnova za tužbu u slučaju da ne dođe do predaje stvari zbog dodatnog dizanja cijene. Svakako je važno i radi li se o možda o potrošačkom ili trgovačkom ugovoru, za što postoji dodatna regulativa.  

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala za odgovor!

Prilikom kupovine i plaćanja nije niti ugovoreno niti naznačeno da će uslijediti rast cijena. Proizvod je preuzet, dobrovoljno sam platila nastalu razliku, ali sam uputila pisani prigovor. 

Radi se o potrošačkom ugovoru, ugovorena i plaćena cijena je bila 170 kn, razlika za nadoplatiti 9 kn. Može se reći: nije vrijedno, ali smatram postupak nepoštenim i neposlovnim. Ne bih išla na tužbu, nego na prijavu inspektoratu.

Moram li čekati odgovor na moj prigovor ili svejedno mogu podnijeti prijavu?

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 4 minuta, Sempervivum je napisao:

Hvala za odgovor!

Prilikom kupovine i plaćanja nije niti ugovoreno niti naznačeno da će uslijediti rast cijena. Proizvod je preuzet, dobrovoljno sam platila nastalu razliku, ali sam uputila pisani prigovor. 

Radi se o potrošačkom ugovoru, ugovorena i plaćena cijena je bila 170 kn, razlika za nadoplatiti 9 kn. Može se reći: nije vrijedno, ali smatram postupak nepoštenim i neposlovnim. Ne bih išla na tužbu, nego na prijavu inspektoratu.

Moram li čekati odgovor na moj prigovor ili svejedno mogu podnijeti prijavu?

 

Dobro ste napravili. Ja bih to svakako prijavio jer je u najmanju ruku nepoštena trgovačka praksa. Nije nužno da išta čekate jer neovisno o tome da Vam i vrate novac, već postoji osnova za prijavu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija