Sempervivum objavljeno: 14. kolovoz 2022. Dijeli objavljeno: 14. kolovoz 2022. Pozdrav svima, Može li maloprodajna tvrtka zahtijevati od kupca da prilikom preuzimanja proizvoda - koji je unaprijed plaćen u cijelosti - plati razliku u cijeni, zbog koje je došlo uslijed dizanja cijene svih proizvoda. Podizanje cijena dogodilo se u roku dva dana od narudžbe/plaćanja i preuzimanja proizvoda i nije bilo najavljeno. (Sve u okrilju današnje situacije prelaska na Euro). Ne fokusiram se na iznos ili na traženje povrata, iako smatram kako smo mi građani HR ionako previše popustljivi! Naime, krši li tvrtka koju zakonsku odredbu takvim postupkom? Hvala i lijep pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
legalex odgovoreno: 14. kolovoz 2022. Dijeli odgovoreno: 14. kolovoz 2022. prije 3 sati , Sempervivum je napisao: Pozdrav svima, Može li maloprodajna tvrtka zahtijevati od kupca da prilikom preuzimanja proizvoda - koji je unaprijed plaćen u cijelosti - plati razliku u cijeni, zbog koje je došlo uslijed dizanja cijene svih proizvoda. Podizanje cijena dogodilo se u roku dva dana od narudžbe/plaćanja i preuzimanja proizvoda i nije bilo najavljeno. (Sve u okrilju današnje situacije prelaska na Euro). Ne fokusiram se na iznos ili na traženje povrata, iako smatram kako smo mi građani HR ionako previše popustljivi! Naime, krši li tvrtka koju zakonsku odredbu takvim postupkom? Hvala i lijep pozdrav Radi se o ugovornom odnosu. Ugovor je sklopljen i isplaćena je cjelokupna kupovnina. Ako nije ugovoreno da se cijena može promijeniti onda nema nikakve osnove zahtijevati od kupca da dodatno nešto plati samo zato što su cijene porasle. Ugovori se moraju poštivati, a postoji i rizik poslovanja. U svakom slučaju, postoji osnova za tužbu u slučaju da ne dođe do predaje stvari zbog dodatnog dizanja cijene. Svakako je važno i radi li se o možda o potrošačkom ili trgovačkom ugovoru, za što postoji dodatna regulativa. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sempervivum odgovoreno: 14. kolovoz 2022. Autor Dijeli odgovoreno: 14. kolovoz 2022. Hvala za odgovor! Prilikom kupovine i plaćanja nije niti ugovoreno niti naznačeno da će uslijediti rast cijena. Proizvod je preuzet, dobrovoljno sam platila nastalu razliku, ali sam uputila pisani prigovor. Radi se o potrošačkom ugovoru, ugovorena i plaćena cijena je bila 170 kn, razlika za nadoplatiti 9 kn. Može se reći: nije vrijedno, ali smatram postupak nepoštenim i neposlovnim. Ne bih išla na tužbu, nego na prijavu inspektoratu. Moram li čekati odgovor na moj prigovor ili svejedno mogu podnijeti prijavu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
legalex odgovoreno: 14. kolovoz 2022. Dijeli odgovoreno: 14. kolovoz 2022. prije 4 minuta, Sempervivum je napisao: Hvala za odgovor! Prilikom kupovine i plaćanja nije niti ugovoreno niti naznačeno da će uslijediti rast cijena. Proizvod je preuzet, dobrovoljno sam platila nastalu razliku, ali sam uputila pisani prigovor. Radi se o potrošačkom ugovoru, ugovorena i plaćena cijena je bila 170 kn, razlika za nadoplatiti 9 kn. Može se reći: nije vrijedno, ali smatram postupak nepoštenim i neposlovnim. Ne bih išla na tužbu, nego na prijavu inspektoratu. Moram li čekati odgovor na moj prigovor ili svejedno mogu podnijeti prijavu? Dobro ste napravili. Ja bih to svakako prijavio jer je u najmanju ruku nepoštena trgovačka praksa. Nije nužno da išta čekate jer neovisno o tome da Vam i vrate novac, već postoji osnova za prijavu. drot13 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sempervivum odgovoreno: 15. kolovoz 2022. Autor Dijeli odgovoreno: 15. kolovoz 2022. Zahvaljujem! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.