MaxxPower objavljeno: 5. studeni 2022. Dijeli objavljeno: 5. studeni 2022. (uređeno) Hotelskom je gostu (bez prethodnog upita od strane gosta) greškom napisana cijena određene usluge za dijete u određenoj dobi prilikom komunikacije putem elektronske poruke. Grešku je napravio recepcionar. Umjesto 45 eura doplate za polupansion, napisano je kako je doplata 15 eura (što je cijena noćenja s doručkom), ali nije napisao da se radi o polupansionu. Nakon što je gost platio točnu cijenu od 45 eura spominje upotrebu pravnog lijeka jer mu je rečena kriva cijena putem elektronske poruke. Na internet stranici gdje je gost kupio kupon za boravak u hotelu jasno je naznačeno da se za dijete u određenoj dobi doplaćuje 45 eura, a ista je cijena izražena i na kuponu kojega je korisnik kupio. Zanima me da li gost ima bilo kakvu osnovu za podizanje bilo kakve tužbe protiv hotela ili radnika? uređeno: 5. studeni 2022. od Borbena7 Naslov - velika slova - smatraju se vikanjem na forumu Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.