Jump to content

Pogrešna informacija


MaxxPower

Preporučene objave

Hotelskom je gostu (bez prethodnog upita od strane gosta) greškom napisana cijena određene usluge za dijete u određenoj dobi prilikom komunikacije putem elektronske poruke. Grešku je napravio recepcionar. Umjesto 45 eura doplate za polupansion, napisano je kako je doplata 15 eura (što je cijena noćenja s doručkom), ali nije napisao da se radi o polupansionu. Nakon što je gost platio točnu cijenu od 45 eura spominje upotrebu pravnog lijeka jer mu je rečena kriva cijena putem elektronske poruke. Na internet stranici gdje je gost kupio kupon za boravak u hotelu jasno je naznačeno da se za dijete u određenoj dobi doplaćuje 45 eura, a ista je cijena izražena i na kuponu kojega je korisnik kupio. 

Zanima me da li gost ima bilo kakvu osnovu za podizanje bilo kakve tužbe protiv hotela ili radnika?

uređeno: od Borbena7
Naslov - velika slova - smatraju se vikanjem na forumu
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • Borbena7 je promijenio naziv u Pogrešna informacija

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija