Visegrad45 objavljeno: 17. srpanj 2023. Dijeli objavljeno: 17. srpanj 2023. (uređeno) Dobar dan, molim za pomoć: Nedgje sam ranije pročitao da se po nekom propisu, ne znam više je li hrvatskom ili europskom, potrošaču ne smiju naplatiti roba ili usluga koju je na neki način konzumirao, ako ga se prethodno nije na prikladan način obavijestilo da se dotična usluga ili proizvod naplaćuje. Npr. vozim se preko mosta koji se naplaćuje, ali prije mosta nema nikakve obavijesti o cestarini, niti je po ičemu vidjlivo da se on plaća. A na drugoj strani mosta me čeka naplatna kućica... Npr. u restoranu mi na računu obračunaju couvert (postavljanje stola plus eventualno malo kruha i nekog namaza), bez da je to igdje (npr. u jelovniku) napisano ili mi na početku usmeno rečeno. Jesam li u pravu, ako da, molim info, iz čega to proizlazi. Hvala i lp, uređeno: 17. srpanj 2023. od Visegrad45 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.