Jump to content

Prekrsaj zbog brze voznje!


anja_83

Preporučene objave

Moj slucaj je sljedeci, prije dva dana me zustavila policija sa izmjerenom brzinom od 81 km/h u naselju gdje je dopuštena brzina 50 km/h, bilo je to pri samom ulasku u naselje, ali policajac to nije htio uvaziti tako da sam dobila kaznu. Procitavsi neke od ovih slucajeva na forumu odlucila sam se zaliti, posto sam student i ne ostvarujem nikakve prihode, imam vozacku dozvolu 6 godina i dosad nisam imala niti jedan prekrsaj! Ali ne znam sto trebam pisati, zalbu, zamolbu ili prigovor i da li moram priložiti potvrdu da sam student i potvrdu o imovnom stanju? Molim vas za savjet!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne morate prilagati nikakve dokumente.

 

Dovoljno je da se pozovete na

odredbu iz članka 295. stavak 5. Zakona o sigurnosti prometa na cestama u kojem se kaže da policijski službenik prilikom kontrole prometa, u slučajevima kada prekršajem nije izazvana opasnost za druge sudionike u prometu, mogu umjesto novčane kazne izreći mjeru pisanog upozorenja, a posebno iz razloga što nikada do sada niste kažnjavani za prekršaje u prometu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

od dmati44 od 19/6/2007

 

Ali pisano upozorenje ide samo za prekršaje do 700 kn i za koje nisu predviđeni bodovi, a bojim se da to ovdje nije slučaj.

 

u pravu ste. ali i da bi se dobilo t opisano upozorenje ne treba pisati nikakav prigovor ili žalbu, već otići na policiju i zatražiti to i pozvati se na taj članak zakona. ukoliko se uloži prigovor onda je to sasvim nešto drugo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead