Jump to content

Zbunjen sam :-/


MK1

Preporučene objave

Pokušavao sam shvatiti neke stvari čitajući forum, ali na kraju mi još je još više zbrka u glavi. Evo situacije:

- vožnja na motoru bez kacige, vidio me policajac, zaustavio, napisao prekršajni nalog, datum naloga: 16.6.2005. godine.

- u zakonskom roku od 8 dana ulažem prigovor u kojemu priznajem prekršaj i tražim pismeno upozorenje umjesto kazne (čl. 295.st. 5. ZOSCP), navodim kako sam student, ne radim, motor nije moj, radi se o preparkiravanju motora itd.

- nakon mjesec dana mi dolazi iz postaje odgovor da su proslijedili moj prigovor Visokom prekršajnom sudu.

- prije par dana policijska postaja mi šalje rješenje sa Visokog koje je doneseno u Zagrebu 3.5.2007.

kojime se odbija prigovor kao neosnovan.

 

I na kraju mi ništa više nije jasno? Što je sa zastarom?

Jel se još mogu žaliti, i kome i kako?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nema više one zastare koja ti je na pameti. Rješenje VPS pravomoćno je s danom donošenja (sjednice vijeća). Takva je odluka izvršna i možeš očekivati da će vrlo uskoro tijelo koje provodi izvršenje to i učiniti. Ne možeš se više žaliti.

 

btw:

Zakon ne poznaje status studenta koji može činiti zbog te činjenice protupravne radnje, tak da eto, plati što platiti moraš, milom ili silom

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×