Jump to content

Sufinanciranje zapošljavanja


Mia.a

Preporučene objave

Sufinanciranje zapošljavanja mladih osoba bez iskustva-može li mi netko pouzdano odgovoriti koji je rok prijave na Zavod od dana diplomiranja, da bi se stekli uvjeti za korištenje mjera? Naime, bio je rok od 30 dana za srednju stručnu spremu, a za visoku rok od 90 dana od dana diplomiranja? Da li je još uvijek tako? Ili kako čitam, za sve 30 dana? Hvala na informacijama, hitno je

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne znam tocnu informaciju (ja sam se prijavio 2-3 dana nakon diplomiranja (a imam kolegicu koja je to ucinila 2-3 mjeseca prije diplomiranja (zao mi je sto i ja nisam ucinio isto)) - anyway: 062 12 12 12 - call centar u sredisnjoj sluzbi HZZ ili 01 46 99 999 - centrala u podrucnoj sluzbi Zagreb - pa pitaj ...

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Pozdrav, ako mi netko može pomoći vezano uz sljedeće;

Tijekom studiranja bio sam izvanredni student prijavljen na HZZ. nakon diplome zaposlio sam se izvan struke i imam sveukupno 3 mjeseca radnog staža izvan zvanja/zanimanja.

E sad, da li potencijalni poslodavci imaju pravo na poticaje (koje prethodni nisu iskoristili) budući da sam opet prijavljen na HZZ zavod a dosad nisam bio prijavljen u struci, ili mora proteći vrijeme od 6 mjeseci od zadnje prijave.

Dosta začkoljasto su to definirali u mjeri M1.

Veliko hvala na odgovoru!

Ktinga je napisao:

Ne znam tocnu informaciju (ja sam se prijavio 2-3 dana nakon diplomiranja (a imam kolegicu koja je to ucinila 2-3 mjeseca prije diplomiranja (zao mi je sto i ja nisam ucinio isto)) - anyway: 062 12 12 12 - call centar u sredisnjoj sluzbi HZZ ili 01 46 99 999 - centrala u podrucnoj sluzbi Zagreb - pa pitaj ...

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...