Jump to content

pravna pomoć-nedoumice


dr_Ek

Preporučene objave

imam jedan problem,a vidim da nisam usamljen..prije par dana "pao" sam sa 0.9 g mješavine marihuane i duhana..zanima me kakav je postupak pred preksršajnim sudom,a kakav pred općinskim sudom u slučaju kaznene prijave..koliko sam shvatio za posjedovanje se izlazi pred općinski sud..i kolika je minimalna kazna u prekršajnom postupku..zanima me da li se u slučaju novčane kazne u kaznenom postupku(ukoliko ne bude odbačena prijava zbog beznačajnosti djela) zbraja sa kaznom u prekršajnom postupku..i još jedno pitanje,može li se u prigovoru kao olakotna okolnost navesti da sam student,ne baš dobrog financijskog stanja,da joint nisam kupio već dobio(nisam platio,dobio od frenda),te koliko otprilike traje postupak u slučaju kaznene prijave..

P.S. molim samo savjete,ne trebaju mi moraliziranja..hvala unaprijed..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Minimalna kazna u prekršajnom postupku je par tisuća kuna.

U kaznenom ukoliko dobijete novčanu kaznu, one se uračunavaju.

 

Sve što ste naveli je olaktona okolnost.

 

Ako imate manje od 21 godinu, postupak pred općinskim sudom traje znatno dulje jer sud ne može izdati kazneni nalog (bez Vašeg pozivanja na općinski sud - samo Vam pošalju da ste krivi i izreknu kaznu).

 

Ako imate više od 21, onda sud izda u praksi kazneni nalog i uopće ne morate na općinski sud.

 

Za kazneni nalog se u pravilu čeka mjesec dana

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

hvala na objašnjenju..samo još nešto,ako sam dobro razumio, u slučaju da u kaznenom postupku osuda bude također novčana kazna,te dvije novčane kazne(prekršajna i kaznena) se ne zbrajaju nego se jedna uračunava u drugu?..par tisuća kn- od dvije nadalje?..imam 23 god,u kaznenom nalogu je sadržana presuda općinskog suda?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama