Jump to content

osiguranje života za slučaj smrti ili doživljenja-prekid osiguranja


anonimus25

Preporučene objave

Pozdrav svima!

imam jedan problem - pred 3 godine, točnije u 9.mjesecu 2005.godine moj suprug i ja potpisali smo police osiguranja Merkur - osiguranje za slučaj smrt ili doživljenja i nastupa određene teške bolesti (police na 30 godina).

Uredno smo plaćali premije osiguranja (svaka 3 mjeseca prema dogovoru)..do početka ove godine, kad zbog drugih stvari jednostavno više nismo mogli odvojiti novac za premije osiguranja (pa smo prestali s uplatama).

Dobili jesmo obavijest od Merkura ukoliko ne platimo premije u roku 30 dana da će se police prekinuti.

 

I sad, informacija od jučer od Merkura je da su naše police poništene i da nemamo pravo na povrat uplaćenih premija (niti jedan dio).

 

A sad, jučer sam ja gledala te opće uvjete koje smo dobili uz policu...ali taj članak u kojem piše "posljedica neplaćanja premije" se meni čini jako kompliciran.

 

TREBAM POMOĆ - da mi neko objasni što točno znači članak 12 (napisati ću ga kasnije), i da li stvarno ne postoji nikakva šansa da dobijemo povrat barem dijela premija koje smo uplaćivali (jer to je pljačka)...ako je osiguranje dobrovoljno, onda nemaju pravo zadržati ono što si im uplatio ili??

 

ČLANAK 12.

posljedica neplaćanja premija

(1) Ako ugovaratelj osiguranja na poziv osiguratelja, koji mu mora biti dostavljen preporučenim pismom, ne uplati dospjelu premiju u roku određenim tim pismom, a koji ne može biti kraći od 30 dana, računajući od dana kad mu je pismo uručeno, a niti to učini koja druga zainteresirana osoba, osiguratelj može ako su do tada plaćene barem 2 godišnje premije kod ugovorenog trajanja osiguranja do 15 godina, odnosno 3 kod ugovorenog trajanja osiguranja dužeg od 16 godina, izjaviti ugovaratelju osiguranja da smanjuje svotu osiguranja na iznos kapitalizirane vrijednosti osiguranja, a u suprotnom slučaju da raskida ugovor. Osiguratelj može zahtijevati plaćanje premije za godinu osiguranja u kojoj je došlo do raskida.

 

(2) Ako se osigurani slučaj dogodio prije raskida ugovora ili smanjenja svote osiguranja u skladu s prethodnim stavkom, smatra se kao da je svota osiguranja smanjena, odnosno da je ugovor raskinut, te je osigratelj oslobođen plaćanja obveze.

 

Molim VAŠU POMOĆ!!

 

hvala unaprijed!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Meni nije bistro zašto niste kontaktirali Merkur i pokušali se dogovoriti? Znam da postoji mogučnost zamrzavanja polica os.na godinu dana pa ponovna aktivacija kad ćete biti u mogućnosti ponovo plačati premije.

Ja osobno imam policu u Merkuru i u 11 godina plačanja našao sam se dva puta u takvoj situaciji. Prvi puta sam zamrznuo policu i naknadno je aktivirao,a drugi puta sam podigao dio uplačene premije ( kao kreditiranje ) da bi se izvukao iz problema...Nikad nisam ni pomišljao za prekid uplata jer ako nešto počnem to pokušavam i završiti. Mogu Vam reći da sam naišao na veliku susretljivost zaposlenika Merkura da pronađemo rješenje mog problema.

Ne mogu Vam reći dal ćete više išta postići sa povratom uplaćenih novaca, ali trebali bi nazvati Merkur i objasniti situaciju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija